Tuesday, February 24, 2015

Posibilitatile timpului

Am trait dureri absolut incredibile, pe care nu am sa le uit, vreodata..Si orice mi se va intimpla in viata asta, am sa le am alaturi..Poate am sa le povestesc, desi sint prea dure..Si totul a venit de la timp, si oameni, inspre mine..Ca si cum eu as fi fost acela care sa le poata suporta pe toate..Eh..Mi-e sila de tot, si mila de mine, si de ceilaltzi..Pentru ca daca as scrie ce chiar am simtit ar stirni abisul, si chiar nu vreau..Pentru ca abisul chiar nu e demn a fi amintit..
Vreau sa uit tot, si sa fabulez..Sa uit, si sa-mi amintesc doar ce ar trebui..Sa vad doar parti din raiul plimbarilor mele nestiute printre ceilalti..
Am fost   in momente cind nu am stiut cine sint, si cine esti, daca ma crezi..Am trait clipe in care timpul mi s-a blocat, cu tot ce ar fi fost vreodata, posibil..Cind totul a fost atit de nestiut..
Poate ca am scapat de capcanele timpului, desi, inca totul e imprevizibil..Sa vedem cum vor evolua toate..

No comments:

Post a Comment