Saturday, February 21, 2015

Eu in timp

Te vad, si ma vezi, asa ca in oglinzi..Sintem fiintele definite prin contururi..Curbe care ne definesc, cica..
Moaca mea e dragutza, asa la o prima privire..Stiu ca eram placut pentru ceilalti..Seman cu maica-mea, intr-un mare fel..Doar ca am timpenia mea proprie, haaha..Sint relativ la ce simt doar eu..In fine..
Am trait intre toate relativitatile posibile imaginate..Am vazut atitea..Si am simtit la fel..Cred ca am trecut prin 1000 de vieti..Si asta m-a facut sa ma simt asa de bine ca mi-a confirmat ca am gindit bine..Si asta mi-a dat o energie infinita..Ooooo, daaaa..Nimic mai adevarat ca sentimentul ca ai fost conform cu timpul..Si ca tu, doar tu, ai avut dreptate, orice au spus, sau facut, ceilalti..Si orice s-a intimplat..
Sint, intr-un fel, mindru de mine, de ce sint, si de ce am facut..Pentru ca totul a fost perfect corect, ci conform cu un fel rational de a gindi..Stiu si ca ar fi fost mai bine daca as fi reusit mai multe..Dar, in vremurile astea eu cred ca nu ar fi fost posibil..Sigur, as putea fi contrazis..Na..Dar si ce va veni o sa fie absolut fabulos..Fara sa ma laud zic asta..Oho, aha, stai sa vezi si sa ma contrazici dupa..

2 comments:

  1. As vrea sa-mi spui cand vine acel absolut fabulos. Mai stau pe aici.

    Gabi

    ReplyDelete
  2. Vine vine vine vineeeeeeeeee:)..E in aerul de primavara:)

    ReplyDelete