Wednesday, February 18, 2015

Oricind si oricum

Totul pare la fel..Poate ca e asa dintotdeauna, sau poate doar mi-a parut dintotdeauna, asa..Poate doar eu am vazut asa, sau poate doar mi-am dorit sa vad asa..Poate ca totul s-a schimbat tot timpul, si poate ca nu am stiut asta..Sau poate ca..Sau ca..Oricum nu mai conteaza..Sau poate conteaza  doar pentru anumite mintzi, mai flexibile..Sau poate pentru toti cei care au fost in viata afectati de problemele mele..Pentru ca, nu, ca sa simti, trebuie sa treci prin cevaurile alea..Tot, tot ce se poate..Daca vreodata s-ar intimpla..
Am senzatia ca toate, chiar daca nu sint exact la fel, pentru ca nu ar avea cum sa fie, se schimba insesizabil.. Si ca totul e accesibil doar unui ochi format cu subtilitatile lumilor..Behehe, ehehe, toate se invirt dupa regulile stiute, sau nestiute, ale tuturor lumilor posibile, cumva, cred..
Am avut  tot timpul senzatia ca sint singur pe drumul asta, paralel, al meu..Ma simteam destul de relaxat cind stiam ca de mine depindeau toate..Si imi era rau cind vedeam ca nu era asa..Dar imi reveneam, si o luam de la capat, asa cum facusem tot timpul..Apoi reveneau starile nestiute, ciclic..Cel mai mult ma nelinisteau influentele venite fara logica, aduse de ceva care era adus de un haos nevazut..Atunci imi era o frica abisala, infipta brutal de cineva de sus care parea ca isi bate joc..Si ma durea abisal..Si ce era mai ciudat, era ca eu acceptasem tot, asa, ca si cind as fi stiut ca dintotdeauna a fost, sau ar fi putut fi, asa..Si acceptasem asa ca fiind al firescului absolut al tuturor lucrurilor, si, implicit, al meu..
Probabil ca odata simtit gustul asta al abisurilor intunecate, sa nu ma paraseasca niciodata, si sa ma raportez la el/ele tot timpul vietii mele ramase, ca un fel de durere necesara fiintei mele..Ca un fel de ceva la care sa ma raportez, fie ca vreau, sau nu, tot timpul..Un ceva care sa imi dea sens, si directie, ca un vector..E foarte posibil asta, pentru ca am simtit tot ca pe o parte din eternul ala care inconjoara fiintza..
Am constientizat si eu, divinul, asa, ca orice fiintza..Si  impreuna cu el, si abisul..Sau abisurile..Si orice as face, oricind, si oricum, stiu ca toate astea imi vor fi alaturi..Oricind, si, iar, oricum..

No comments:

Post a Comment