Friday, February 27, 2015

Intilniri nefericite

In stiinta nu exista compromisuri..Ori esti, ori nu esti..Chiar daca ai un post, asta nu te face automat competent..Si asta e frumusetea, pina la urma..
Ca sa ajungi la cunoastere e un drum lung..Plin de nedeterminari, de intrebari fundamentale, si de raspunsuri neprimite niciodata, pentru ca asa e..Pentru ca drumul asta e greu nu pentru ca e el greu in sine, cit pentru ca intilnesti foarte multi prosti ajunsi, si care au drept de decizie..Si cu care nu te poti pune, in nici un caz, ca ei sint acolo, si au putere, si te pot face cum vor ei,  si asta doar pentru ca pot..Fata de ei esti un puf in vint, ca ei au drepturi uriase, chiar si asupra ta, ca angajat..Si ei iti pot face enorm de mult rau, oricind, oricum, si in orice situatie..
Mie, sincer, cam de la inceput mi-a cam fost sila de oameni..Adica am avut asa o reactie impulsiva, cit sa-i pocnesc, pentru ca am vazut ce mizerabili pot fi, oho..O sila care a trecut dincolo de toate nedreptatile de care au fost capabili, pentru ca nu asa ar fi normal..O tiritura sa-ti fie sef, si tu sa fii efectiv la mina lui, orice ai face, oricum ai gindi, oricite lucruri ai p[utea construi..E inuman..Si totusi, asta exista..
De multe ori am trecut peste multe mizerii, crezind ca asta va esua, si eu voi avea, in ce fac, dreptate..Ei bine, nu e..Pentru ca ei, cu toti, impreuna, au o mare putere..Ei te decid pe tine, pina la urma, si nu competentzele tale..Am fost uimit sa vad cum  se asociaza idiotii ca sa te blocheze..E ceva ce depaseste puterea de imaginatie a oricui..Si se intimpla mai des decit ti-ai imagina..E uimitor, si totusi real..Animalele asociate  pot face cam orice, pentru ca, se pare ca au drepturi care le depasesc pe ale tale..
De maimutzoizii astia mi-a fost sila, si peste ei am dat, tot timpul, na..

No comments:

Post a Comment