Saturday, February 21, 2015

Promisiuni

Era iubire in tot ce era de-al tau..Iubeam cum deschizi usa, cum o inchideai, cum imi vorbeai, cum ma certai, cum ma incurajai..Tot ce era imprejur iti apartinea, stii..Erai omul care stia sa imi arate tot..Tot ce era, sau ce ar fi putut fi..Te iubeam fara sa stiu, fara sa incerc sa-mi explic..Pentru ca existai linga mine, ca o parte uriasa din iubirea asta a universului..Uneori te visam noaptea, cind imi spuneai ce ar fi bine sa stiu, sau sa fac..Apoi ai plecat..Si am crezut ca e doar temporar, pentru ca eu continuam  sa  te ascult, sa visez, si sa-ti urmez exemplul. Si am inteles ca tu ai plecat definitiv..
Acuma noptile mele sint triste..Desi inca te simt linga mine..Esti omul care mi-a determinat tot..Si sufletul cu care mai discut, inca, asa, cind singuratatile ma apasa prea mult..Pentru ca tu esti tu, si ai sa fii asa cit am sa traiesc..Stii ca uneori pling cind ma gindesc ca ai plecat..Dar stiu ca ai fi dorit ca eu sa fiu eu, si sa ma gindesc la toate ca si cind am fi impreuna..
Mai stiu cum imi povesteai ca noi, toti, sintem suflete ratacitoare, care mai cautam cite ceva de care sa ne legam..Ceva care sa fie orice ca sa ne dea sens, si directie..Suflete care cauta tot timpul vectori, pentru orice..Si, acuma, lasa-ma sa cred ca tu mi-ai dat ce mi-a trebuit atunci..Si ca ma sustii in tot ce am sa fac, de acuma inainte...Pentru ca asa am simtit de la tine..Ca sint pe drumul bun, si ca ai sa-mi fii alaturi, orice s-ar intimpla..
Stii ca mi-e dor de tine? Vreau sa fiu asa cum eram..Tu acolo, la o distantza, si eu aici..Si sa ne conectam iar cu toate spiritele posibile..Stiu ca ai avut incredere in mine..Asa cum eu am avut o incredere oarba in tot ce ai reprezentat tu..Si te-am apreciat, si respectat..Stiai asta, sint sigur..Pentru ca asa a fost..Aveam aceeasi cauza, nu? Eram altfel, in felul nostru..Eram sufletele neintelese pentru ca stiau ce au de indeplinit..Noi, doar noi cu noi, asa, ca sa ne indeplinim menirea, sa zic asa..In fine..
Acuma sint singur, cumva..Si tu stiai ca asa va fi..Si stiai ca drumul meu nu va fi usor..Dar m-ai determinat sa fiu, si sa ma arunc in lume asa cum eram, convins fiind ca voi reusi..Si cred ca ai avut dreptate..Pentru ca m-am aruncat singur, si am reusit..Hm..Esti omul meu..
Stii, sint la fel de singur ca atunci cind m-ai cunoscut..Dar cu mult mai bun..Sa stii ca ai motive sa fii mindru de mine..Si promit sa nu te dezamagesc pe viitor..Sint foarte hotarit..Fii sigur de asta..

2 comments:

  1. Va fi mereu langa tine, te va urmari si indruma in alegeri.
    Are incredere in continuare in tine.
    Isi doreste sa te ridici iar, sa va indepliniti visul. Stie ca esti un invingator.

    Gabi

    ReplyDelete
  2. Multumesc frumos pentru incredere, fiinta careia m-am adresat are in ea si teoretic si real, e un amestec, cred, din tot ce am vazut mai frumos in viata asta, adunate..E un prieten ideal:), sau o prietena, cine stie:)

    ReplyDelete