Saturday, February 28, 2015

Picatura divina

Can't make them love you, if they don't ..As simple as that..
E bine spus ca nu trebuie sa ai asteptari..Foarte bine spus, exceptional..Sa nu crezi ca daca  dai ce e mai bun din tine iti va veni ce e mai bun din ei..Oho, poate in cazuri exceptionale, pentru ca obisnuitul e sa primesti inapoi ce e mai rau..De asta tre'sa fii detasat..Si sa dai bun asa, ca sa te simti impacat cu tine, protejindu-te..
Trebuie sa ai o privire panoramica tot timpul, ca sa nu vina cineva pe la spate..Mi-am invatat lectia asta dupa multe primite..Si iar, sa privesti totul, iar, cu detasare, fara sa te legi afectiv..
Si totusi, sintem oameni, cu suflete..Adica fiinte care au nevoie sa dea si sa primeasca iubire..Dar si aici sint lectiile vietii,  cit de multe..Am vazut oameni cu suflete uriase, fabulos de inteligentzi, rari, si care se fereau de lume, inchisi in ei insisi..Si asta tocmai pentru ca stiau..Si am vazut multi meschini, uriti si rai, agresivi, si extrovertitzi..Si m-am gindit la cum e sa ai sufletul intr-un anume fel, cum e sa fii sincer, pe cit posibil, si ce obtii dupa toate astea..Aici fiecare are propriul lui raspuns, dupa cum si-a trait experientele functie si de cum e el cel real..Sau ea..
Oamenii mari au si suflete, si minti mari..Ei traiesc la alte dimensiuni, la alta scara..Cind iubesc, iubesc mare, si mult..Cind gindesc, la fel..Ei nu se incurca in detaliile fara semnificatie..Si au si o determinare sa faca asta, pentru ca stiu  ce valori au in ei..
Si, pentru ca incepusem  sa vorbim de iubire..Noi iubim tot timpul, pe ceva, sau pe cineva.. Si asta ne da in tot ce facem, picatura aia de absolut..Avem in noi simburele acela divin, care ne da sperantza..Si cu asta ne continuam drumul..Sigur, am vrea ca absolutul acela din noi sa fie cit mai mare posibil, cit al acelor oameni cu suflete uriase..

No comments:

Post a Comment