Saturday, February 14, 2015

Lume relativa

Oamenii  sint eroii romanului nostru nescris..Totul e imprejurul lor..Oamenii buni, rai, frumosi, uriti, destepti, prosti, toti, impreuna ne construiesc drumul in timp ce si-l  construiesc si ei pe al lor..Oamenii cu care ne conectam intr-un fel, sau altul, sufletele..Oamenii-eroi, pozitivi, sau negativi..
Ma gindesc la oameni pentru  ca, in toate intersectiile mele am vazut ca le las impresii  foarte diferite, unele chiar  de neanticipat..Si habar n-am de ce, pentru ca eu sint foarte direct si sincer (desi stiu ca nu e recomandat absolut deloc), si gindesc rational si inginereste liniar, nu am alambicari care sa creeze dileme.. Poate oi fi complicat fara sa-mi dau seama, hahaha..Ma rog, daca mi se intimpla e doar asa, cind si cind..Cred..
Dar..Ce am eu e altceva care probabil nedumereste..Si asta mi se trage de la intimplarile vietii..Eu invat mult si continuu, si o fac de multe ori cum o fac copiii, adica jucindu-ma, testind, incercind, verificind, etc..Ori lumea e altfel..Adica toti stiu ceva si sint foarte siguri pe ce stiu, sint seriosi, scortzosi, si rigizi..Iar eu, na, ii incurc..Si ei daca vad asta mi-o trag imediat..Ca nu risca sa..Si mi-am luat-o de la niste maimutzoizi de am crezut ca nu-i adevarat..In fine..Cineva mi-a zis mai demult ca n-o sa schimb io lumea, si ca tre'sa ma adaptez..O fi avut dreptate..1%, hahaha..E plin de astia cu mintea-n pantofi..Sau in alta parte..Na..

No comments:

Post a Comment