Friday, January 30, 2015

Simetrie

Tu simti ce simt eu cind scriu? De fapt poate ca nu avem exact aceleasi perceptii..
Uneori, cind ma  plimb, am  senzatia ca lumile se  schimba imprejur, in toate esentzele ei..Si ca brusc,  totul e complet altfel, desi arata exact la  fel..Si ca eu decolez, si zbor, ca o drona, vad totul de deasupra, dupa care revin exact de unde am plecat..
Pasii sint stabili..E bine ca aparentzele mai salveaza esentzele..Si ca trairile mele uneori abisale nu par a fi ce sint.. E bine..Ca oricum nu-i pasa niciunui..Desi, chiar daca ei  nu realizeaza, pina la urma, pentru mine tot ce simt eu, e mai important..Na..Nu  contam, nici eu pentru ei, si nici ei pentru mine..E un  raspuns in oglinda.. Sintem simetrici..Asa ne-a construit sistemul..Ca sa fie echilibru..2 luptatori..Unul stinga, altul dreapta..
Am o stare ciudata..Parca sint in Pompeii inainte de eruptia Vezuviului care sa omoare tot..Nu stiu de ce..

2 comments:

  1. Trebuie sa iesi din starea asta, sa scapi de gandurile acestea ...
    Capul sus.
    Trebuie sa faci ceva util, sa faci miscare, sa vorbesti cu cineva.

    Gabi

    ReplyDelete
  2. Fac, adica incerc..Asa este, oamenii ne salveaza, uneori..

    ReplyDelete