Monday, June 30, 2014

Happy Canada Day!

Siu ca tre'sa critic mai putin societatile, oricare ar fi ele..Ca na, si ele sint facute de oameni, care, si ei..
Da' miine e o zi mare, si eu am liber, si o sa dorm ca un purcel, o sa maninc si o sa beau in cinstea zilei, si o sa-mi fie mai bine, cred..E ziua tarii mele, cea care m-a adoptat cu toate calitatile, si defectele mele.. Canada, tara cea misterioasa, cea directa, frumoasa, si plina de oameni speciali..Tara celor hotariti sa-si transforme vietile continuu, si care au stiut ca au in viata un drum al lor, propriu..Tara suferintelor mele cele mai adinci, si ale reusitelor mele cele mai adevarate, recunosc..Tara frunzei de artar, si locul de unde, plecind, iti poti urmari visurile tale nespuse..
Prin atitudinile canadienilor eu am gasit multe raspunsuri la intrebarile mele profunde..E adevarat ca oamenii sint la fel peste tot, si ca isi cauta drumul lor, asa cum se cauta pe sine..Dar, traind aici, am vazut atita determinare, atita curaj, si atita dorinta de a-si depasi destinul, cum nu am vazut nicaieri altundeva.. Canadienii sint oameni hotariti, si de isprava..Si eu am imprumutat asta de la ei, si m-am apropiat de ei, asa, incet, si sigur..Ii simt ai mei, oamenii deschisi, care iti vorbesc direct, privindu-te in ochi, care iti spun sincer, tot, care se deschid cum nu ti-ai putea imagina..Sint, dincolo de ce ar parea socialmente, cu adevarat calzi.. O, da..Si spun asta din experientele mele directe cu ei, dincolo de orice..
Stiu ca la un moment dat am fost speriat, si confuzat de ce am trait..Dar, dupa toate astea am descoperit sufletul adevarat al oamenilor..Si asta e autentic..Pentru ca am trait sa simt o apropiere a sufletelor..Cele adevarate..
Canada, vezi, nu e doar o tara..E o stare de spirit, si o speranta..E un loc al trairilor adevarate, si in care tu, un simplu trecator, iti poti spune adevarurile..Asa cum e si o societate in care te lupti din greu sa fii, sa supravietuiesti, si sa iti construiesti determinarile..Dar e acel loc in care lupta ta e recompensata cu reusite fabuloase..Crede-ma, am trait asta..
Vezi, o tara e un spatiu bine determinat geografic..Dar e si o lume a comunicarii sociale dintre suflete.. Locul pe care ti-l apropii, incet, si sigur..Si care iti ramine in suflet ca o frumoasa aducere aminte, dintr-o perioada a vietii..E locul unde chiar ti-ai facut prieteni, si amintiri de neuitat..Aici, in Canada, tara rosie-alba a frunzei de artar..Happy Birthday Canada, you're my hope for the future! And, whatever will be, you'll be always in my mind..And me, as I am, will always be your devoted citizen! God help us in our future endeavour! We are as one, as always..Count on us like before..And, after all, thank you for everything..And all the best for everybody..Together we're stronger!

No comments:

Post a Comment