Sunday, June 29, 2014

Variantele variantelor

Toti traim..Lovim, param, ne retragem, lovim iar, ca sa ne aparam..Apoi ne relaxam..
Viata e amestecata..Nu stim cine ne va fi adversarul urmator, si nici cind va incepe iar, alta competitie.. Totul e sa fim, pe cit putem, pregatiti sa o luam iar de la capat..Si sa ne pastram mintea limpede..
Ce ma intriga e ca, cumva, din umbra, diavolul isi cauta metodele..Nu e corect, atita timp cit eu sint in lumina..De ce nu e si el fair play? De fapt, poate, daca ar fi corect, ar fi un adversar, ca toti ceilalti, si deschis pentru lupta..
Acuma, pe adversari tre'sa-i cunosti..Adica sa le cunosti metodele de atac..Ca sa te poti pregati dinainte.. Pentru ca ai de a face cu tot felul de forme de viata, de la cea mai primitiva, la cea mai perfida..Si na, ca in orice lupta, e ori tu, ori el..
Pina la urma cred ca iti trebuie dedicatie, ca in orice..Si sa te specializezi..Sa-ti perfectionezi toate armele posibile, asa ca si protectiile..Ca si cum ai fi in turnul de fildes, cu ziduri uriase imprejur..Si inconjurat doar de oameni de absoluta incredere, orice ar fi..
Viata e o lupta, pe care o ducem fiecare, dupa capacitati..
Nu stiu, nu am constientizat lupta asta pentru supravietuire asa cum am facut-o in ultimul timp..Pentru ca am simtit ca chiar am fost pe marginea prapastiei..Si mi-a fost foarte foarte rau..Dar am trecut..Mi-e scirba de toate, mai mult decit mi-a fost vreodata..Am vazut ce animale pot deveni oamenii..Ce stirpituri absolut dezgustatoare..Toti, fara exceptie..Toti, aceleasi animale gata oricind sa iti ia gitul, sau sa admire cum mori.. Si nu exagerez absolut deloc..Mi-e mai sila de ei mai mult decit mi-a fost vreodata..Dar nu prea am de ales, si merg inainte..Nu uit cit traiesc toate astea..
Ce atitudine sa ai fata de toate? Arogant? Te-ar privi dubios..Distant? La fel..Nimic nu e cum trebuie.. Eu incerc sa par deschis, si sa discut..Dar dincolo de toate aparentele astea stiu ca e o lume plina de instincte singeroase..Sincer mi-e frica de ei, de toti..Dar trebuie sa imi cistig existenta..Si caut sa par ceva ce isi doresc ei sa gaseasca..
Acuma e o liniste relativa..Sa vedem ce va deveni..Sper ca ceva ce inca mai respecta reguli bine definite.. Pentru ca de haos sint prea obosit..

No comments:

Post a Comment