Saturday, June 21, 2014

Alt inceput

A fost si prima saptamina la jobul meu nou..Luni m-am simtit nasol, ca ma gindeam ca o sa sara toti pe mine, cu toate frustrarile lor..Dar a fost calm..Marti, mai bine..Si, cu cit au trecut zilele mi-am revenit, si am intrat in designul cel mult iubit (sa zic asa), mai ales ca nu era greu ce aveam de facut, trebuia doar sa gasesc metodele ca sa-l abordez corect si riguros, pentru ca am vrut sa fie totul stiintific bine aranjat..Si a mers fabulos, chiar n-am crezut sa reuseasca in asa proportie, si nu ca ma dau mare, dar eu rareori gresesc un model, pentru ca mi le aranjez bine de dinainte, ma gindesc la toate variantele, etc..
Colegii de job din engineering sint foarte draguti, si foarte aplicati, la obiect, am comunicat de la inceput foarte bine, sincer..Mediul e placut, fiecare cu treaba lui, mai glumim, mai spunem cite o trasnaie ca sa ridem, apoi ne intoarcem la ale noastre..Bine, acuma oamenii sint fiecare diferiti, si cu ale lor..Ne concentram pe ce avem fiecare, de facut, si ne vedem fiecare de treaba specifica..
Cel mai important e mediul, cred..Sa ne simtim parte din tot sistemul asta, adica sa simtim ca treaba noastra e apreciata asa cum trebuie..Si restul, vine, cumva, de la sine..

No comments:

Post a Comment