Saturday, June 21, 2014

Lumile lumilor

Ma mai gindesc la oras, si la toate strazile, si cladirile, cu amintirile lor.. La tot ce a fost ca sa fie, atunci, ca punct de plecare pentru amintirile de acum..De multe ori ma gindesc ca ce scriu nu ar putea avea vreo logica pentru cineva ce nu a trait ce am trait eu..Si incerc sa rescriu, desi nu-mi iese, pentru ca toate trairile alea atit de concentrate pot fi simtite intr-un fel pe care doar poate eu il stiu..Poate doar eu pot descuia portile spre tot, ca sa poata veni ceilalti..Habar n-am..Ce arat e ce simt eu, de aici, acum..
Sint inginer, si fac modele in 3D..Sint pasionat de constructiile astea virtuale..Si viata mea e in gindurile care sa imi determine capacitatile..Construiesc ce mi se cere, si merg inainte sperind ca voi putea deveni un posibil prieten pentru toti cei care, ca si mine, sufera cumva, pentru ca vor, pot, si isi doresc sa schimbe lumea asta..
Inca ma mai gindesc la orasul meu, cu toate strazile, cladirile, si amintirile lui..Ce frumoase sint umbrele lui din zi, si luminile lui din noapte..Ce fabuloasa e lumea pe care o poate arata celor ce chiar pot sa o vada.. Asa, cum e, sau cea imaginata..

No comments:

Post a Comment