Friday, June 27, 2014

Lumea dintre noi

Da..Nu stiu, de fapt nu mai stiu nimic..Daca am stiut ceva, vreodata..Si nu vreau sa minimalizez nimic..Dar, mie, eu, omul, dupa toate studiile, si experientele mele, mie, ca om subiectiv, mie imi pare ca lumea asta asta, asa cum e, e creatia inginerilor..Sigur-sigur, in toate sint implicati toti, absolut..Si oameni de siinta, si cercetari, si fonduri alocate de cutare, sau cutare institutie financiara..E adevarat, pentru ca totul e un mecanism..
Si toate, si tot, devine, ceva, cumva, ce si-au imaginat unii care si-au asumat rolul de nonconformisti, si care au avut curajul de a construi inconstruibilul..Nu?
Si eu, tu, noi, ei, noi toti traim in lumea asta, si toti contribuim cu ceva, la tot..Dar hai sa le dam si lor, ce merita..
Scriu asta ca sa sa-i salut pe toti inginerii care au existat vreodata..Si ca sa simt ca, dupa toate, chiar sintem impreuna, ca o adunare, undeva, intr-o sala de curs, unde putem discuta impreuna, deschis, miliarde de teme..Ce frumos e sa ne putem revedea, asa, peste timp..Si sa simtim ca, dincolo de formule matematice si constructii-variante, chiar sintem suflete care se pot apropia..
Eu ramin aici, ca sa construiesc ceva, cu siguranta unui om ce face asta stind pe umerii celor ce au fost, asa cum spunea Newton..Si ma simt bine, si in siguranta, facind tot..Pentru ca ii am prieteni pe toti.. Si sint ce sint, pentru ca ei au fost ce au fost..
E bine..Lumea e intr-o siguranta stabila..Iar noi, toti, sintem, inca, impreuna..Asa cred, pentru ca, asa simt ca, chiar, este..

No comments:

Post a Comment