Tuesday, June 10, 2014

Unele linisti

Viata e plina de furtuni..De stress, de cautari fara nici un raspuns imediat..Viata e un timp prea obosit, de multe ori..E plina de atitea spatii dintre noi, si toti ceilalti..Spatii cu conformatii schimbatoare..
Viata e prea plina de prea multe..Si mai ales de prea multe grele, si prea putine zboruri..
Am avut o perioada foarte foarte grea, in care am simtit atit de adinc toate armele pe care le-au folosit ceilalti..Da..Vremuri atit de dureroase ca nu le uit nici peste 1000 de ani..Vremurile ratacirilor nestiute prin tarile asediate..Da..Sint in zona dintre razboaie..In ochiul ciclonului..
Miine am sa trec granita dintre toate..Am sa ies din timp, cit sa ma linistesc..Apoi am sa ma gindesc la zilele ce vor sa vina, cu toate cite le pot aduce, ca vor fi singuratati, taceri, greutati, sau alte mici fericiri..Am sa ma gindesc la toate, si am sa imi promit ca voi cauta mai mult drumurile care ma vor aduce inapoi, spre mine..
PS Acuma le-am lasat pe toate uitarii..Sint linga prietenul de Porto, cel care mi-a indulcit singuratatile.. Ascult ceva care se cheama "A time for us" instrumental, si ma bucur de armonii, ca un copil ce a uitat cum arata lumea..E frumos, uneori..Atit de frumos, cit sa uiti de tine, si de toate..Cit sa poti crede ca ai putea sa traiesti suspendat o mica eternitate..A ta..Si cu mult mai frumoasa decit toate celelalte, impreuna..
PPS M-am vazut iar in oglinda..Am o figura interesanta, cred..As putea sa am ochi magnetici, de hipnotist.. Si atitudine de cuceritor..Imi place sa cred asta despre mine, desi, sincer, am dubii uriase, asa cum avut dintotdeauna..M-am plimbat printre nestiuturi, pentru ca, sincer, cumva, mi-a placut sa caut sa descopar, si sa ma descopar, eu, pe mine, continuu..Si sa ma pun intr-o infinitate de situatii in care sa caut solutii posibile.. Imi suna in minte, ca un leitmotiv, parca..Mergi inainte, orice ar fi..Si teritoriile alea misterioase se vor descoperi..Chiar daca acum, inca, nu exista..
Ma simt pe o nava, intr-un compartiment, pe un scaun, privind monitoare ce imi arata ceva..Gindind la drumurile posibile..
PPS Cred ca m-am transformat intr-un monstru, sau ceva..Ultimele experiente mi-au aratat toate radacinile rautatii oamenilor..Oricum, rau nu-mi e in fire sa devin..Dar rece-sinistru poate ca da..Si lucid cit sa nu mai cred nimic, orice ar fi, si de oriunde ar veni..Mi-au inselat asteptarile toate fiintele..De ce m-as mai obosi sa mai cred ceva, orice, vreodata? E atita monstruozitate in toti, ca, na, nu cred sa mai fie vreo iesire.. Cind am fost jos am fost lovit, continuu..Sa mai cred ca oricine, vreodata, va mai deveni uman? Iar cei cu religiile, slabiti-ma..Totul e o ipocrizie dupa care va ascundeti perversitatile..Sinteti o pacaleala sinistra..

4 comments:

  1. "Unele nelinisti " ale tale dor al dracului de mult! De parca singuratatea ta zgarie ale singuratati carora le provoaca o grava hemoragie. Sper sa nu te transformi intr-un monstru...Oamenii nu sunt facuti sa fie singuri...dar pentru a fi impreuna trebuie sa respecte persoanele de langa ei, sa le acorde libertatea de opinie fara sa fie "retezati" brutal....Cat despre prietenul Porto...sub dulceata si aroma sa sigur se ascunde un monstru care te acapareaza treptat! Sper sa ai puterea sa privesti inainte. Si nu uita...ziua de maine nu apartine nimanui!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmm, sa vezi pe mine cit m-au durut, ca ce am scris aici sint doar o proiectie in cuvinte..In fine, a trecut, i-am injurat pe toti nemernicii aia, desi poate si ei sint victimele altora, oricum mi-am bagat picioarele in toate, de acuma imi promit sa fiu mai egoist, pentru ca si asa, din cite am vazut, toate sint praf si pulbere, oricum..
      Mai, de transformat in monstru nu prea am cum, io-s mai vesel si haios asa ca natura, am tone de bancuri in rucsac, stiu ca ii faceam pe multi sa rida de picau pe jos..
      De fapt postul asta am vrut sa fie o chestie care sa imi aduca aminte de toate prin cite am trecut, ca sa nu uit, ca noooo, asa ceva nu trebuie uitat..Oho..E ca um pumn in nas care sa te trezeasca la realitate..Dar trebuie si trecut peste, ca nu merita, in fine..Viata e frumoasa, totusi, daca stim sa ne-o traim cum trebuie..
      Nu fi negativist:p Ziua de miine e cea mai fabuloasa dintre toate, ca cine stie ce chestii incredibile ne aduce:p
      Nu te lua de amicul Porto ca te provoc la duel:)) E pretenul cel mai stabil, si cu multe idei:) Oho, si inca cum..

      Delete
  2. Să nu ai așteptări de la nimeni, nici măcar de la tine, astfel nu vei avea dezamagiri. Ia în calcul orice reacție a celuilalt pentru a nu fi luat pe nepregătite. Acceptă-ți calea cu bune și rele! Fiecare avem de parcurs un drum cu urcușuri și coborâșuri, cu răscruci, cu gropi și chiar cratere, dar e drumul nostru și trebuie să-l acceptăm. Viața e un DAR. Depinde de noi cum îl "ambalăm"...
    Liniște în suflet îți doresc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e, toti sint rai si egoisti, ce naiba sa te astepti de la ei..In fine..Stiu, de fapt stiam dinainte ca vor reactiona asa, dar atit de multe, parca nu-mi venea sa cred ca pot sa-mi faca..
      Pai mi-am acceptat calea chiar de la inceput, chestia a fost ca am avut o problema pe traseu, care a picat din senin, asa s-a intimplat..Si acuma am vazut cit de vulnerabil pot fi, si cit de rai ceilalti..E mult uneori de dus in circa, de parca zici ca nu mai rezisti..Au trecut toate..
      Multumesc frumos pentru urari, acuma mi-a mai venit si linistea..Sper sa tina un timp:)

      Delete