Wednesday, June 11, 2014

The view

Merg si vad..Ca pasesc pe raze de soare, sau de luna, sau ca calc in gropi, pasesc, si merg inainte, si e bine, si ma simt ca si cind as fi cucerit galaxia..Ma uit doar nainte, e singura mea directie, am in minte tot ce vreau, si simt ca ce imi doresc va deveni asa, merg, vad, observ, si continui..Am energia si naivitatile virstei, si merg, si merg, explorez tot ce imi apare inainte, merg iar, si iar, si iar..
Apoi ma opresc sa ma odihnesc..Cine dracu ar indrazni sa ma contreze? Ha? Ca i-as trage-o nene, asa, din inertie, ca sa..Ca sa elibereze drumul, ca si asa..Iesi, du-te, sa te futa prostii, si roiu, ca avem de mers inainte..Imi place drumul inainte cum imi place o zi cu soare..
Down the road I've got myself so many idiots trying to mess up, oooo..Afara cu idiotii..Ca avem treaba, multa treaba, si multe modele de construit..
Scuze de limbaj de gang, dar chiar ma simt ca tre'sa bumbacesc toata maimutzarimea:) Bine ati venit in lumea mea reala..Si plina de surprize placute, sper:) Enjoy the view. The best is yet to come, sure thing..

No comments:

Post a Comment