Sunday, June 29, 2014

Nudism

Habar n-am, societatea asta in care traim e plina de ipocrizii de tot felul..Si, ca urmare, nu stiu ce sa spun despre ea, despre ceilati..
Am mers pe mai multe siteuri de nudisti, asa de curiozitate, si mi-a placut..Poate pentru ca ei sint mult mai deschisi, si prietenosi..
Am fost educat, na, ca toti, ca trebuie sa fim asa, si pe dincolo, sa fim pudibonzi si timizi in a fi cum sintem.. Desi arta arata corpul asa cum e, in propria nuditate si fumusete, iar eu am facut studii anatomice cind faceam grafica..
Recunosc ca practic nudismul doar acasa, intre peretii apartamentului meu..Dar as vrea sa stiu ca mai e lume care e de acord cu mine, si careia sa nu-i fie rusine cu propriul corp..Pentru ca astia sintem, oricit ne-am acoperi cu haine de toate formele, si culorile..

No comments:

Post a Comment