Sunday, May 19, 2013

Timp si plictiseli

A trecut si spectacolul flamboaiant al Eurovision 2013, gata, s-au mai linistit apele, acuma asteptam urmatorul spectacol, ca sa ne mai strimbam artistic, si sa ne dam buni evaluatori (si membri de juriu nedescoperitzi inca) ai unor melodii cvasi-monotone, dar bine inginerite..In fine, agitatia s-a dus, ne-am mai calmat, si ne reluam iar vietile cotidiene..Probabil ca evenimentele astea ne mai trebuie, din cind in cind..
Ma uitam zilele astea la mine..Nu in oglinda, doar ma uitam cum am trait anumite lucruri, si incercam sa inteleg..Cred ca asa e toata lumea, intr-un fel..Adica, toti isi consuma energia intr-un fel anume..Unii la exterior, altii mai mult la interior..Si ma uitam, cum, nu mai am rabdare..Daca ceva, sau cineva nu-mi spune ceva interesant cit-de-cit in, sa zic approx 5 minute, deja nu mai pot sa-l ascult..Si asta e relativ la orice.. Probabil e din cauza stilului asta de viatza foarte rapid, sau naiba stie, ca daca nu as fi stressat, poate as reactiona altfel..De asta in timpul liber am asa o stare semi-adormita..Sau poate e si din cauza lipsei unei partenere de impartit timpul liber in mod placut, sau util, sau stiu eu cum..Avem nevoie de comunicare, ca sa ne mentinem activi si antrenatzi..Altfel totul devine atit de plictisitor, oooo..

1 comment:

  1. Am scris asta pentru ca e ffffffffff multa prostie si ffffff multi/multe cretini/cretine cu care m-am intersectat viatza asta..Desi nu mi-am dorit..De asta spuneam ca ma plictisesc vorbele si atitudinile lor complet stupide..Cu ei n-am nimic..Imi sint perfect paraleli atita timp cit nu avem de-a face unul cu altul..Dar cind sint obligat sa accept un diliu de asta, fie ca e sef, coleg, in familie, prietena (cumva), etc, atunci reactionez..

    ReplyDelete