Monday, May 27, 2013

Fa-bula

La o intreprindere din jungla, lucreaza cu aprindere un grup de personaje-animale..Elefantul, bursucul, vrabiile, ursii, pirsii, etc etc, de toate virstele, lucreaza in consens..Dupa un timp e angajat un castor-injiner, apoi un macac injiner..Macacul asta e un fel de specie hiperactiva, strident-zgomotoasa, lenesha, certareatza, etc..Si mai are multe defecte: e ultra-prost, adica mai mult, e afectat de prostie la nivel de gene, cred, pentru ca tot ce face si gindeste e complet stupid, aproape de sinistru-stupid..Si evident ca deranjeaza cu prostia lui pe toata lumea, dar elefantul, daca l-ar da afara, ar fi ca si cum ar recunoaste cit de bou a fost, ca l-a angajat..Ori elefantul e si el ultra-arogant, si-si tine trompa pe sus de tot..Asa ca..Bine, pina la urma castorul n-a mai suportat si l-a tratat cu sictir pe macac, si nu mai vorbeste cu el..Iar macacul, dupa toate suturile in fund pe care le-a luat de la toti, tot n-a invatat nimic, pen’ca e si destul de in virsta..Bun..Acuma fabula asta e doar o fabula, nu are nici o legatura cu realitatea-reala, intreprinderea nu e scirbiciul, eu nu sint castorul, si macacul nici nu e dobitocul din spatele meu..Nuuuu..Am scris asa, doar ca sa rimeze..Si sa ne ridem de macac..Pentru ca nu putem sa-i facem tastatura guler, asa cum ar merita..Ca na, are drepturi..Inclusiv sa deranjeze pe altii..Ha..Alta rima chiar ca n-am gasit..

3 comments:

  1. Preluare de la maestru:))))http://www.youtube.com/watch?v=XzOMslsRVNg

    ReplyDelete
  2. Da, am folosit si eu varianta maestrului, pe care am adaptat-o la dileala cotidiana.. Fiecare isi poate scrie propria lui fa-bula:)

    ReplyDelete
  3. Da, cu sau fara...preluari)...c-asa-i in tenis.

    ReplyDelete