Wednesday, May 1, 2013

Jocul de a fi


Daca privesti mai atent, iti dai seama ca totul e un joc..In care, cel care pierde nu mai poate folosi niciodata unele cuvinte..Un joc, dupa care nu te mai poti intoarce la libertatile de altadata..Si, vezi, e ciudat, dar, parca stim sa jucam jocul asta de cind ne-am nascut, si am inceput sa invatam..De fapt, poate e mai mult decit ceea ce pare..Pentru ca, vezi, poate nu ni se interzic cuvinte, poate asta a fost impresia de la inceput..Nu, cuvintele le putem folosi pe toate..Doar ca, acum nu le mai putem folosi la fel..Pentru ca, pe masura ce pierdem, ele, cuvintele au capatat alta semnificatie..Alta greutate..E firesc, pentru ca ne-am maturizat, nu? Jucindu-ne, am invatat sa simtim greutatea cuvintelor pe pielea noastra..Chiar daca ne-a durut, am continuat..Pentru ca micile jocuri  care ne-au umplut viata, au facut parte din timpul nostru universal..Si ireversibil..

No comments:

Post a Comment