Tuesday, May 28, 2013

Stari imprejur



Exista multe..Amestecate toate..Fara o logica aparenta..Lucruri care se intimpla, unul dupa altul..De toate felurile..De toate culorile..Care ne fac sa simtim ceva..Care ne lasa urme mai clare, sau mai sterse, pe retina, si memorie..Lucruri..Care se intimpla..Tuturor..
A fost marti..A trecut anonima..Inca o felie din viata noastra s-a dus..Oare cite zile de marti vom trai sa mai vedem? Cine sa stie? Si de ce sa stie? Celorlalti nu le pasa de zilele noastre..E firesc..Pentru ca si noua ne pasa mai mult de zilele noastre, decit de ale lor..E un schimb pe schimb..De indiferentze..Ne platim reciproc cu aceleasi monede..In fine..
Si e firesc sa nu ne pese de detaliile altor vieti, atunci cind propria noastra viata e plina de atitea detalii.. Pe care nu le intelegem..Si atunci..Cum spunea Poetul, de ce sa-si bata capul lumea cu tine? Mai mult decit cu? Daca nu ai fost un cineva, o personalitate, buna sau rea, subiect de cancanuri, de ce sa?
Lumea asta are un singur scop..Banii..Prin orice metode, astazi e permis orice care sa aduca venit.. Restul sint detalii..Tu, daca nu aduci bani cuiva, nu iti aduci bani nici tie, si nu existi..Persoana ta nu conteaza.. Te-ai nascut anonim, si asa vei sfirsi..Pentru ei..Chiar daca..Dar..Pina la urma, daca lor nu le pasa, de ce as cauta sa-mi pese mie? Ne jucam supravietuirea cu cinismul vietii..Pastram distantele..Respectam regulile..Pina cind transparentzele se dizolva..

1 comment:

  1. Lumea isi are drumul ei..Noi il avem pe al nostru..Am trait trairi, am visat visari, am gindit ginduri..In paralel cu celelalte..Am mers pe propriile drumuri, cu constientza..Am fost ceva ce n-a mai fost nimeni..Singulari..Unici.. Cu o eternitate proprie..Si fara a visa la absolut, decit uneori..Cautind in noi, cumva, uneori, o picatura, cit de mica, din acel urias, universal, ocean al nemuririi..

    ReplyDelete