Monday, May 13, 2013

Luminile acelor trecuturi

Mai simt in suflet, mirosul lumilor acelor amintiri..Calde si calme..Cum se aseaza intre noi..Atit de firesc..
Inchid ochii, si revad ce era logic sa simt..Cum iti spuneam, si imi recunosteai..Iubirea nu tine de noi..E doar o intimplare fericita..Si tu recunosteai..O intimplare a fiintzei..O clipa limpede..
Vezi, eu cind iubesc devin aaltfel..Sint un om altfel, care emite, prin ochi, raze atit de speciale..Spre tine..Raze atit de..Doar pentru tine..Raze albe, pline de culori..Pe care doar tu le poti descifra, si intelege..
Stii, trecutul celorlalti l-am uitat..Am uitat si mesajele pe care nu le-am putut descifra..Am uitat atitea..Fara sa stim exact, de ce..
Felul in care ma priveai mi-a ramas..Mai tii minte? Ca atunci cind ploua, si privirile ni le mai vedeam, printre picaturi..Cum era?
De atunci ne-am schimbat..Fundamental..Au fost atitea ploi, intre noi, de atunci..Atitea intimplari..Atitia oameni..Atitea sentimente, atitea trairi..
Mai simt mirosul acelor amintiri..In care si tu inca imi mai zimbesti..Atit de frumos..

No comments:

Post a Comment