Monday, May 6, 2013

Luni fara lumini

Azi la mine a fost luni..O zi colosala adica..Colosala de banala si de uni-laterala..
Dimineatza abia m-am trezit, abia m-am spalat, barbierit, etc, abia m-am imbracat, si abia m-am tirit cu un efort supra-omenesc pina la masina..Mi-a fost somn toata ziua..Aproape ca dormii in picioare ca-calu..Adica pe scaun.. M-as fi intins pe birou, sau pe jos si as fi dormit..Da nu ie voie..Tre’sa simulezi ca iti dai silintza pentru scirbici adica..Beton..
Am facut o schitza 3D complicata, asa de amorul artei, ca sa nu ma urc pe peretzi de plict..Restul a fo’ la fel ca in celelalte zile: usi trintite, izbituri, zgomote amestecate, mecle, gesture repezite..Monotonie..Bine ca s-a dus ziua de luni..Scriu acuma de la biurou..Mai  am 25 de minute si plec acasa..Ce chestie..De ce oare asteptam sa treaca timpul? Doar e viata noastra..De fapt, cum sa facem sa folosim mai bine timpul asta? Naiba stie..Tre’sa ne gindim..

4 comments:

  1. Interesant punct de vedere...eficienta trecerii (petrecerii) timpului...ar putea sa constituie disciplina de studiu aprofundat in marile universitati ale lumii...Dar ''naiba stie'' daca o fi bine sa se studieze, mai bine sa-l...risipim in stilul caracteristic al fiecaruia...in fond nu dam nimanui socoteala in afara de noi insine...la naiba:))))...

    ReplyDelete
  2. Timpul e cea mai pretzioasa chestie..Si devine din ce in ce mai valoros pe masura ce imbatrinim si constientizam ca ne-a mai ramas din ce in ce mai putin..

    ReplyDelete
  3. Din ce in ce mai putina batranete...

    ReplyDelete
  4. Fiecare cu genele lui..Cine are sa-i traiasca, cine nu sa nu-si doreasca decit gene bune, ca fara ele, aleluia..

    ReplyDelete