Sunday, May 12, 2013

Be-so-un-asked

E firesc sa nu stii ce ti se va intimpla..Pentru ca, altfel ai putea deveni, relativ usor, stapinul lumii..Ori asta nu iti sta in fire..Deci, iti urmezi drumul inainte, fiind, cumva, urmarit de propriile regrete si sperantze..
Vroiam sa scriu despre iubire, dar, nu stiu, parca subiectul asta imi aluneca atit de usor printre degete..Nu am avut niciodata abilitatea de a sti ce sa-mi doresc..Pentru ca nu am simtit ca ar putea exista ceva, care sa merite sa-mi doresc..Pur si simplu..Fara sa exagerez..
Astazi m-am gindit la ceva insolit..Cum ar fi fost sa fi fost altcineva..La fel de pur, si de simplu..Cu alta origine, alta atmosfera imprejur, alta educatie, intr-un alt sistem..Complet diferit..Nelegat de o cultura pe care sa nu o simt..Liber sa-mi aleg lumea pe care s-o pot numi cotidiana..Personala si autentica..Neobligat sa-mi leg fiintza de patriotismul pentru un teritoriu pe care nu l-am cunoscut indeajuns, cit sa spun ca-l recunosc..
Sintem nascuti liberi..Cel putin in secolul asta..Sintem legati de ceva profund, e adevarat..Ceva din firea fiintzei..Din adincimile autentice..Dar..Legaturile astea, vezi tu, au fost legate de un sistem suficient de elaborat, pe cit era de mobil..Pentru ca ni l-am putut asocia, si purta in suflet, cumva, oriunde.. Chiar si aici..
Sintem, in final, liberi..Liberi sa alegem unde vom trai..Si ce destin ne vom alege..Profitam de lumea noastra de acum..De tot..
Stii, as putea sa scriu opere geniale..Pe care le am in creier..Dar, sint timid..Si, atunci, privesc imprejur..Ma uit la oameni..La lume..La mine..
She's the lady none told about..My reflection..In the mirror none invented..In our we-world..Ever..

No comments:

Post a Comment