Sunday, May 12, 2013

Plecari sosite

Lumile vin continuu..Apoi trec..Ca sa lase loc altor lumi..Lumi de sentimente, de gesturi, de spatzii, de timp, de amintiri..Lumi de orice..Compuse, complicate, reuniuni sau intersectzii de alte variante de lumi..
Lumile care ne trec pe linga, ne mai ating..Si isi lasa propriile culori pe culorile lumilor noastre..Se mai intimpla..Ne mai patam cu gesturi, spatzii, sau amintiri, noi..Cu priviri de lumini de la apusurile si rasariturile marginilor lumilor..Cu gesturi armonioase, si ample..Cit galaxiile dintre noi..Cit spatziile dintre eurile noastre si ale unor fiintze-proiectzii din alte lumi inteligente..Cit lumina adunata a tuturor amintirilor..Cit spatziul pe care doar visurile stiu sa alerge..
Uneori mi se intimpla sa ma intorc..Sa dau paginile timpului inapoi, si sa vad imagini..Sa ma uit la ele cu nostalgie..Sa simt gustul, mirosul, sa vad culorile si luminile, ca atunci..Sa fiu, ca atunci..Cu eurile mele intacte, reintoarse la viata si energia aceea..Constient ca acum nu e atunci..Constient ca toate s-au schimbat..Si constient ca adevarul era, totusi, atunci..Si ce am trait pe urma a fost o trecere nestiuta..Ca un drum intre puncte nedeterminate, pe o traiectorie ambigua..
Viata ni s-a intimplat..Am mers pe traiectoriile ei, si pe ale noastre..Uneori pe traiectorii straine..Am urmat ceva ce ne-a aparut apropiat..Si sincer..Construit de urmele privirilor unor ochi paraleli..Paraleli cu toatele planele verticale ce au fost construite vreodata..
Tu poti fi oriunde..Si eu..Nu avem un sistem care sa ne localizeze..Traim in spatzii diferite..Plutim printre cine stie ce lumi, fara sa banuim ca ceva, cumva..Oriunde, sau oricum..Printre..

No comments:

Post a Comment