Saturday, June 2, 2012

Ochiul noptilor



Timpul e regele lumilor..Si a fost, si va fi..El ne conduce, si ne ghideaza devenirile..El ne-a ajutat sa ne construim amintirile, si sa le adaugam caracteristici noi..O imagine mai intensa, forme si culori mai clare si mai bine definite, mirosuri si gusturi mai complicate, intense, si interesante..
Da..Ne mai place, inca, sa luam masina timpului, spre locurile si timpurile de emotii intense..Ne place sa vizualizam senzatiile profunde, de atunci..Sa retraim tot, la fel..Ca si cum am sterge tot ce s-a intimplat, pe urma..Ca si cum am reduce eul la tot ce era in acel punct de pe axa timpului..Ce frumos..Ce frumos ar fi chiar sa putem face asta..Desi, uneori ne iese..Pacat ca realitatea ne trage inapoi..Hahaha, ce ironie..
Ah ce rau imi pare ca n-am descoperit si eu ceva, orice..Din orice domeniu..Ca sa-si aminteasca de mine istoria..Sau macar sa fi inventat ceva ca sa ma fac bogat si multumit cu viata, si cu gindurile mele..Ca sa stiu ca am lasat ceva, in urma..Ceva numai al meu..
Ploua..E frumos cind ploua..Ploua cu linisti ritmice..Cu imagini reflectate sferic de fiecare picatura..Cu amintiri refractate la trecerea intre diferite transparentze..Cu ginduri ale diferitor euri care am fost..Ploua cu treceri, cu revelatii, si cu deveniri..Toate cad vertical, spre acum, dinspre atunci..Ne inconjoara circular si protector..Si ne apara de lume..

No comments:

Post a Comment