Saturday, June 30, 2012

Spune-mi

Ne mai vedem imaginile reflectate de ochii si sufletele celorlalti, ca in oglinzi paralele din lumi paralele.. Ca in jocul cu piese cu forme geometrice classice, in care construim tot felul de combinatii dintre eul nostru, si al celorlalti..Ne vedem imaginile transformate..In context..
Uneori lucrurile se intimpla foarte repede..Si momentele ne trec prin fatza, fara sa le sesizam..
Vedem ochi, fetze, sau contururi..Sau le sesizam..Simtim grimasele transformarilor..Vedem masti translucide cum isi reflecta si refracta luminile primite..Nu stiu cine sint ei, ce vor, si ce spun..Nu ii inteleg..Ei vin din alte lumi..Dintr-un zbor diferit..
Eu imi fac pasii mei..Si imi zbor zborurile mele..Imi traiesc eul meu printre celelalte euri..Merg printre logicile lor, pe care le inteleg, mai mult sau mai putin..Incerc sa fiu..Nu stiu ce..Sau cine..Sint la o rascruce..Ma uit la busola, la ceas, la  stele..Spre ce sa ma indrept? Mai sint drumuri corecte? Care? De ce?

No comments:

Post a Comment