Saturday, June 9, 2012

Plimbare



Intersectia drumurilor mele posibile a  fost si intersectia gindurilor si sentimentelor mele..Am fost calator pe caile destinului, si martor al propriilor mele sfirsituri si inceputuri..Si, mai sint, inca, eu, ca si tine, acelasi cautator de determinari mai mult sau mai putin intelese, si stiute..Am lasat experienta, si intuitia, sa ma ghideze..
Eul ne e sistemul de referintza..Si viata ne e visul pe care il visam de atunci, de cind ne-am nascut..
Terra si-a intors o fata spre soare..A venit timpul verii..A venit lumina si caldura..Iar..Am mai supravietuit peste o iarna..Am mai depasit multe din incercarile vietii..Si am mers inainte..
Iubirea ne-a fost un reper..Si noua, ca si celorlalti..O iubire subiectiva, privita cu ochii eului nostru..Care sa ne fie stabila, ca o structura rezistenta, si, pe care sa adaugam celelalte ginduri si sentimente..

No comments:

Post a Comment