Saturday, August 10, 2019

Lectii de viata



Din ce am vazut prin societate, ca e de aici, ca e de acolo, nene, trebuie sa ai spirit de observatzie. Sa fii atent la orice. Ca unii pretind ceva, si cauta sa ti-o traga pe la spate. Asta e universal. Si na, poti pierde in jocul asta, daca smecherul ala joaca rolul unui bine-intentzionat care e mina-in-mina cu vreun sef. Ca genul asta de oameni sint capabili de orice ca sa se mentzina pe post. Ar merita pocnitzi bine din timp, dar nu prea ai cum, ca-s protejatzi de unele drepturi normale, sau de unii cu functzii mari. Asta e mizeria asta numita corectitudine politica, de care profita totzi mizerabilii. Si tu, ca om normal ti-o furi de la astia. Intr-o lupta directa ii faci taietzei, clar, dar prin atitea labirinturi ei cam inving, ca au birocratzia, si prostia celorlaltzi care sa-i sustzina. Mi s-a intimplat de multe ori. Ca porcii sint si perversi, normal. Si intr-o confruntare normala ei au toate de partea lor. Sansa ta e sa-i citesti, sa vezi cum sint, cum gindesc, si ce arme au la dispozitie. Si sa le-o tragi pe sub masa, pe dedesubt, dar pastrind un zimbet pe moaca, ca si cind ai fi cel mai bine intentzionat din lume. Modelul cel mai bun e al samuraiului. Care e serios, aplicat, si stie sa loveasca. Sau, hai sa zicem, al luptatorului de arte martziale. Ca aici e actziune pura. Lovesti, sau te aperi. Nu vorbesti, nu argumentezi, nu bati cimpii. Dai nene, ca sa nu iti dea el. Ca in viatza. De fapt lupta asta e o lectie de viatza. Era o lovitura, care am uitat cum se cheama, de baza, am invatzat-o mai demult, la niste antrenamente (nu e yoko-toby-geri, cu lovitura din salt), cind stai flexat, si lovesti cu pumnul de la shold intr-o miscare rectilinie. Ma gindeam la asta, de ce sa dai asa, cind poti sa dai pumn din lateral. Si e perfect gindit, ca, din lateral poti fi  blocat usor, pe cind daca lovesti din fatza nu poti fi parat. Si pumnul are o viteza crescatoare, accelerata, cu o maxima acceleratzie pe ultimii centimetri, cind e zona de contact, asa incit impactul sa fie maxim, si daunele totale, hahaha. E o arta si bataia, si chinezo-japonezii au super-perfectionat-o. Ma uitam la filmele cu Bruce Lee, si ma miram de precizie, si fortza. Na, e posibil, dar trebuie mult antrenament. Mai vedeam scene cu el cind manevra nunceach-ul. Ramineai mut, efectiv, la ce era acolo. Apoi mai era ceva cu el jucind ping-pong cu nunceach-ul. Asta m-a dat pe spate. E aici https://www.youtube.com/watch?v=SncapPrTusA asta asa, ca sa avem de ce sa ne miram. Astia oameni adevaratzi nene. Si care nu sint usor de intimidat. Ca asa, stai sa vezi ca una, ca alta, si o frecam pe uscat. Nu realizam absolut nimic din vorbe. Faptele sa vorbeshte, hahaha. Facem rost de lubrefiant bun, si merge treaba ca unsa, pai nu? Ca e prea multa pulime cretina care baga betze in roate. Si noi sintem prea dragutzi cu ei, de multe ori, cind am putea sa le plasam un pumn fix in coaie, sau in mecla, si sa-i invatzam sa ne evite. Nimic spectaculos, totul la obiect. Ma rog, nu zic de pumni fizici, cit de cei sub forma de atitudini; asta daca nu cumva ei sint asociatzi intr-o mica mafie, cum sint multe cazuri. Pusi sa te scoata din joc, daca macar unul din ei are functzie mare, ca pe astia nu ai cum sa-i invingi, vreodata, ca te poate da afara, pur si simplu. Depinde de situatzie. Tre'sa analizezi inainte toate variantele, ca la sah, si sa vezi in care din ele ai putea avea vreun avantaj. Mie mi-e profund scirba de jocurile astea de culise, dar am fost tirit in multe. Si na, dupa un timp m-am gindit la metodele de lupta din artele martziale. Pumn direct, fara ca sa dai vreun semn dinainte, ca dobitocul sa stie ce-l asteapta. Ceva care sa vina de undeva, si el sa nu banuiasca. Ba chiar, dupa ce i-o tragi, sa te apropii de el, si sa-l intrebi naiv, ce a patzit. Asta e culmea cinismului, hahaha, dar e buna, ca el face asa tot timpul, si nu se asteapta sa fie tratat la fel. In fine, sint multe metode, si chiar ma gindesc ca, de acum incolo sa fiu cel mai cinic dintre toti, ca m-am saturat de impostori, lasi, prosti, si rai. La baieeeeeee. Ii rezolv. Ca am cum, si nu-s ca ei. Asta daca trebuie, ca, de obicei ii evit, ca e mai inteligent asa. Nu-mi consum energia cu toti diliii, ca am mult mai multe lucruri bune de facut, clar. In fine, asta e o lectie de viata, si mi-am insusit-o ca un elev eminent ce sint.

No comments:

Post a Comment