Tuesday, January 30, 2018

Decolari si aterizari

Nimic nu e cum pare..Totul e altfel, de fapt..E altfel ca in universul cel plin de materie intunecata..Desi uneori totul e cam exact cum pare..Ma contrazic singur, iar..Cica doar idiotii se contrazic singuri, ca n-au valori, si atunci ideea momentului li se pare cea mai valabil-importanta..Oricum ar fi idiotii ne dau clasa la a-si trai fericirile..Toti ii jignesc masiv, ca cica nu ar mai trebui sa existe idioti secolul asta plin de technologie, si ca ar trebui izolati, desi eu cred ca toti isi arunca frustrarile indecent de sinistre din invidie pe fericirea lor, pentru ca nu pot intelege care e sursa aia miraculoasa a fericirii..Se spune ca nu poti intelege asta daca nu traiesti experientza autentica..Nu conteaza..
Am adormit cu capul pe geam..M-am trezit de la lumina unui bec puternic din statie..Busul a oprit chiar linga el..Ce mica e statia si ce bezna imprejur..Sinistru..E frumos totusi ca ma simt linistit..Stau pe scaunul meu de la geam ca un rege autentic pe un tron autentic..Din busul regal, construit special, unicat in univers, hahaha.. In fata mea mai sint citeva persoane, si ele tot regale probabil..Mai bine ca n-a aprins lumina inauntru, ca stiu ca nu ma observa nimeni, si sint mai linistit..Unde sint oare? Parca nu e traseul meu..Sa ma fi urcat in alt bus? Nu cred..Numarul e bun..Poate am eu un lapsus si nu mai recunosc zona asta..Ce frumos e sa stai la geam noaptea in bus..Toata viata as face asta..Nu m-as misca un milimetru..As intzepeni si m-as holba pe geam.. Nu mi-ar pasa de nimic si de nimeni..As fi spectatorul per-fect..Acuma trebuie sa cobor..
Am deschis ochii..Ce multe lumini..Sint pe nava..Nu mai sint in bus, de fapt n-am fost niciodata, ala e visul meu indus preferat, si computerul mi-l repeta cu mici variatii tot timpul..Azi am o iesire in spatiu..Tre'sa ma pregatesc psihic..Cind vin maninc ceva bun, nu stiu, de prin sec XXI din Europa, sa vad daca computerul are in arhiva..Dupa care ma culc iar ca sa visez iar ca merg cu busul noaptea..Ce e interesant e ca recunosc statiile, sint dintr-un oras Galati, la inceput de sec XXI..Asta era acum mai bine de 1000 de ani..M-oi fi reincarnat..Sau reincornorat hahaha..De fapt cine stie cum e cu sufletul asta..Unii zic ca e ca piatra care sare pe apa de mai multe ori, si la fiecare atingere a suprafetzei e o existentza (la fel de scurta)..Acuma nu mai crede nimeni in povesti, na, dar ni le repetam in cap ca-s frumoase, si ne dau sentimentul ca ne conectam la o sursa universala de energie..Universala si secreta..

No comments:

Post a Comment