Friday, January 26, 2018

Calitate dupa cantitate

La postul cu Nietzsche am scris ceva mai documentar un pic, adica am folosite si elemente cantitative, adica date..De obicei nu fac asa, pentru ca date poate da oricine, e plin netul de asa ceva, dar o analiza calitativa, asa ca mine nu face lumea [aplauze, urmate de "senkiuveuimaci"]..Na, e mai greu cu calitatea la textele de pe net, ca calitatea apare dupa multe acumulari cantitative..Glumesc..Glumesc? Mai stii? In fine..
In facultate trebuia sa invat miliarde de grafice, formule, desene, etcetc, care depaseau cu mult capacitatea de memorare a mea, si atunci foloseam tot felul de trucuri mai mult sau maii putin logice ca sa retin ce trebuia.. Asta m-a ajutat, ca am invatat sa separ ce era important si sa aranjez pe nivele datele, si sa-mi fac in cap tot felul de scheme..Probabil ca azi nu mai e asa (desi am inteles ca scoala romaneasca tot prin evul mediu e), adica probabil ca azi examenele se dau cu sursele de informatii pe masa, pentru ca tu ca inginer trebuie sa folosesti ce ai ca sa gasesti o solutie practica, si nu sa te dai mare ca ai o memorie de elefant..
Si din perioada studentiei am vazut ca mai importanta e calitatea in gindire, adica analiza si sinteza..
Stau si ma gindesc uneori cita memorie am folosit complet aiurea, si cam cum si-a batut joc de mine societatea asta fix de cind m-am nascut..Oricum, am supravietuit, ceea ce nu-i putin..Mai am de supravietuit si in continuare, asa ca nu cred ca o sa ma plictisesc de acum incolo..

No comments:

Post a Comment