Tuesday, January 23, 2018

Amintiri lichide

Un pas, o secunda..Alt pas, alta secunda iremediabil pierduta..Alt pas, alta secunda eliberata..Pasii sint treceri, si secundele sint trecatoare..Secundele se duc fara pasi..Daca in loc sa pasim ne razgindim si stam pe loc secunda tot va trece, urmata de o alta, si o alta..Secundele masoara timpul, de la origini, si pina acum. Un minut are fix 60 de secunde, o ora are 60 de minute a cite 60 de secunde, deci 60x60=3600 secunde. O zi are mai multe secunde, un an si mai multe..Dar o eternitate cite secunde are? Simplu, o infinitate, pentru ca eternitatea are o infinitate de ani, deci o infinitate de zile, ore, si, deci, secunde..Era banal..Intrebarea era retorica, pentru ca oricum eternitatea indraznim sa incercam sa o calculam noi, cei cu vieti atit de mici si risipite in detalii si mai mici..
Am mai facut un pas..Mi-a cazut o picatura in cap..Vine ploaia..Iar ajung ud acasa..Pe strada nu a ramas nimeni..S-au ascuns de frica ploii..Au inceput sa cada picurii mai des..A crescut ritmul..Simt ca iar urmeaza sa se intimple ceva miraculos..In singuratatea si indiferentza asta de ev mediu..Acum sint in toate timpurile lumii..Orice se poate intimpla..Ceva la care sa fiu doar eu martor; oricit ar fi de extra-ordinar..Inca nu s-a intimplat nimic..Mai astept..Am o eternitate inainte..Toti avem..Si toti au avut, si vor avea..
Sint si eu parte din tot..Am picaturi in loc de celule..Sint lichid..M-am transformat..Curg ca timpul..Miine am sa devin o amintire cu contururi neclare..

No comments:

Post a Comment