Wednesday, January 10, 2018

Visuri repetabile

Miscarea lumilor s-a intors catre ea insasi..Am vazut un carusel care se rotea din ce in ce mai repede pe masura ce distantza dintre nacele si axa se micsora..O simteam, pentru ca imi crestea fortza centrifuga.. Ciudat, cum miscarea era in sensul invers al fortzei care crestea..De fapt cine stie ce legi ciudate are universul asta..Sau poate lumea asta a mea era pe dos, desi eu eram in ea, si ea era o entitate independenta care se misca separat de celelalte lumi, deci ar fi trebuit sa se supuna legilor universale..Simteam ca ma prabusesc sub fortza asta necontorizabila..Dupa un timp ne-am departat de axa..Mi-am mai revenit, desi mi-a dat singele pe nas..Apoi toate s-au desprins de carusel..Parca cineva le tragea pe toate de fire invizibile.. Lumile isi schimbau continuu formele si culorile, si dansau fiecare cu fiecare, trecind prin celelalte lumi ca si cind ar fi fost toate forme diferite de eter..Trebuie sa ies de aici..Am sa incerc sa profit de o miscare mai brusca si sa accelerez nava poate strapung peretele fluid si dur ca diamantul..Am facut toate manevrele..Astept cu motoarele la maxim..Gata, plec..S-a facut alb stralucitor..Cristale ciudate plutesc prin aer..Unul vine cu viteza spre mine..Ma izbeste in umar..
M-am trezit..Iar am visat ca am fost captiv cu nava..De vreo luna doar asta visez..Nu inteleg cum naiba de chiar cred ca ce visez e adevarat, atunci cind visez..Ca si cum as intra intr-o alta lume, si traiesc acolo crezind ca asa e realitatea..Si celorlalti li se intimpla asta..Sintem captivi in iluziile proprii..Uneori ne intrebam daca si realitatea nu e doar un altfel de vis..Ar fi o timpenie sa fie, ca atunci chiar am pierdut toate reperele.. Desi la cit de relativ e tot, nu prea ma mai mira nimic..Sintem dusi cu capul, si nu ne mai facem bine.. Chiar daca dupa atita evolutie avem un supercreier, tot relativi sintem, avem aceleasi frici, si aceleasi intrebari fara raspunsuri..In fine, ce mai conteaza..
E 5 dimineata.. Pe fereastra vad o alta constelatie..Sau alte constelatii, ca cerul e o plansa cu puncte pe care le unesti cum vrei si le dai ce nume vrei..Acelasi etern intuneric intzepat de puncte luminoase..Uneori mai vad cite o galaxie cu bratze in spirala..Atunci e frumos..E ca o sarbatoare cosmica..Dar e rar asa ceva..
Cit am dormit nava a mers pe traiectoria calculata..Previzibil..Plictisitor..Obositor de plictisitor..Mai bine ma culc la loc ca ma apuca iar depresia..O sa ma trezesc pe la 7 sau 8, ca tot am o saptamina libera..O sa ma plimb prin toata nava..Nu chiar prin toata, ca e imensa..Ma duc la zona de distractii, pe plaja aia din Caraibe.. E atit de bine facuta ca juri ca e adevarata..Si are niste gagici, ooo, pacat ca-s roboate..Le fac conversatzie de le sar sigurantzele..Mi-am pastrat farmecul personal..Si modestia..Gata, vad miine..Ma culc la loc..Somn usor!

No comments:

Post a Comment