Wednesday, January 17, 2018

Relatii limitate

Ma gindesc ca ar fi posibil ca cineva sa-mi reproseze ca justific unele esecuri inventind vinile cuiva sau altcuiva..Cum ar fi intr-o relatie, de exemplu; te intilnesti, te holbezi, te cercetezi, incerci sa te conectezi de la nivelul de jos, si incerci sa urci..La un moment dat conectarea se blocheaza, pentru ca si-a atins nivelul maxim..Toate incep sa scada pina se deconecteaza complet, si creierul incepe un fel de analiza..De ce, cum, cine e de vina, pe cine/ce sa dam vina daca nu e nimeni gasit, etc..O explicatie-justificare apare pina la urma, suficient de buna cit sa ne dea satisfactia unei lectii care sa merite timpul si energia alocate..
Asta a fost problema mea, ca relatiile mergeau pina cind se opreau, evident, si se opreau destul de devreme..N-am reusit niciodata sa simt ca m-am conectat mental cu cineva..Era ca si cum mergeam pe o punte care se ingusta continuu, si care se oprea brusc..Urma un gol, si alte punti spre alte directii..Atunci ma opream, ma uitam imprejur si ma gindeam, acuma ce dracu' fac? Iar fac o alegere care sa fie nefinalizabila? Iar o sa stau cu curul pe alte concluzii nasoale?
E ciudata treaba asta, ca nu mi-am imaginat niciodata ca n-as putea sa-mi gasesc partenera, dar eram prea preocupat de multe alte lucruri, care mi se pareau mai urgente..Asta in timp ce mai cercetam totusi variantele de relatii, dar, care, inevitabil se cam prabuseau..Ca-cartile de joc sau ca-castelele de nizip..Asta e..
Probabil n-am gasit tipul de om cu care sa ma inteleg..Tot ce se poate..Imi plac firile placide, calme, stabile, intelegatoare si prietenoase..Dacit atita..Si inteligente, clar..Ca altfel e fix zero..Barat, pompat, dezaxat..
Am citit unele din posturile vechi, si mi se pareau ca ezitam cu cuvintele si frazele..De asta scriu pe blog, ca sa vad cum evoluez..Sau involuez, na..

No comments:

Post a Comment