Monday, January 22, 2018

Zooland

M-am nascut prea devreme, ca am aterizat in vremuri mult prea salbatice..Asa ceva..Bai nene, tot timpul am avut de-a face cu dementzi care au sarit pe mine, si cind reuseam sa scap de unul aparea altul, ca astia sint in haite, dupa interese..Ce dracu sa faci? De inteles cu cineva nu putea fi vorba, ca nu depaseam cu nimeni stadiul unei comunicari primitive..Aia mai "cerebrali" erau ori complet pasivi, ori tilhari..De fapt toti erau asa, polarizatzi, putini ramineau la mijloc, pentru ca nu-i lasau ceilaltzi..Bai, cind nu te intelegi cu unul, doi, o mie, zici ca na, asa e socialul, cu uscaturi, dar cind toti se manifesta cum se manifesta incepi sa realizezi ca esti in plina apocalipsa mentala, in care toti se pindesc si te pindesc sa te vada un pic vulnerabil ca sa sara la tine..
Cel mai sinistru ca e educatia te obliga la izolare, pentru ca nu esti construit sa rezisti la lupte atit de dure, nu poti, nu ai cum, pentru ca oricit de prosti ailaltzi, oricit de ignorantzi si cretini, invatza doar metode eficiente sa ti-o traga, atita doar, si nimic altceva..Ma mir ca am supravietuit pina la urma, probabil ca am resursele necesare, si de asta o sa rezist pina ii invat minte, ca doar n-o sa accept stind in cur si privind la stele, si visind ca o sa se schimbe ceva si o sa mi se rezolve problemele de la sine..
Asta e cu viata printre hiene, crocodili, serpi, lei, elefantzi, maimutze, babuini, macaci, rechini, dinozauri, sobolani, etc..Sint ingrijitor la Zoo, si am de-a face cu animalele astea, de asta le-am injurat pe ele, nu pe oameni, ca oamenii sint civilizatzi, evident..

No comments:

Post a Comment