Monday, January 8, 2018

Lupte gastronomice

Domnu reporter, sa ma recomand, sint bucatarul care a gatit masa de azi, care a fost un real success, cel putin pentru mine, pentru ca ceilalti au avut reactii diferite; juriul a cazut pe sub mese de ris, da nu de la mincare, pentru ca n-au mincat, doar au mirosit mincarea, si s-au inverzit la fatza da decit un pic, nu mult, asa, si rideau din cauza de la invitatzi ca au facut spectacol, na..Sa va zic, eu sint cu experientza la gatit, da' n-am avut ingrediente, ca e criza, si mi-au dat resturile de la masa de dinainte, si a trebuit sa imi pun imaginatzia la efort maxim..Imi pare rau ca a luat foc bucataria, dar am inteles ca era asigurata, asa ca o sa si-o refaca..Mincarea a iesit flambata bine cu ceva arsuri si cenusa, dar avea un gust deosebit, garantez pentru asta..Asistentul meu a gustat din ea, si n-a avut nimic..Doar ca avea stomacul tare si era si el asigurat, avea o asigurare pe viatza, la oferta..Asa, si invitatzii au fost si ei bine, pentru ca le-am dat la aperitiv suficient alcool..Si nu i-au resuscitat decit o data dupa felul 1 si de 2 ori dupa felul 2..Pentru preventzie, nu de alta, dar ca sa nu aiba idei, in timp ce-i resuscita i-am trimis pe asistentzi sa ia de pe mese toate obiectele contondente..Dar mesenii erau cam prost crescutzi, ca dupa desert au luat sticlele de git, le-au spart de mese, si au venit spre noi cu niste figuri care numai prietenoase nu ereau, asa ca a trebuit sa ne salvam..Noroc ca s-au incurcat in furtunele de la pompierii care venisera sa stinga bucataria..A iesit o bataie pina la urma, ca aveau curaj si de la alcool, desi le-am dat mult, dar, din cite s-a vazut ulterior, erau rezistentzi la bautura..Eu am scapat ca sint mai iute de picior..Asistentzii mei ereau burtosi, si au ramas pe baricade..Dar sint toti bine, au ajuns toti in aceeasi camera la spitalul judetzean, doar ca in paturi diferite..Acuma ca toate s-au terminat cu bine, dupa interviu plec in concediu, dar nu va zic unde, ca sa nu risc, ca am familie mare..Ne vedem mai incolo, dupa ce uita lumea..Deocamdata consider ca poate o sa incerc si o schimbare de cariera..Am sa caut o meserie in care sa nu mai am de-a face cu clientzi..Vad eu..Si poate ma mut intr-o tzara ceva mai la distantza..Va salut! Nu ma cautatzi! Toate bune, si sanatate multa, aveti grija ce mincatzi!

No comments:

Post a Comment