Thursday, February 1, 2018

Izolat

Imi trebuie o metoda ceva ca sa fiu mai indiferent la maimutzareala exterioara, si mai concentrat la ale mele.. Astia sint ultra primitivi si extrem de agresivi, sar la tine continuu..Trebuie ceva efectiv, nu mai tine cu sa nu-i bagi in seama, ca te baga ei..Probabil ca ceva efectiv e sa faci urit la ei sa fii cind agresiv, cind scirbos, din cind in cind, altfel e nasol..
Trebuie sa plec din locul asta, ca e prea sinistro-dement, ma afecteaza la psihic..Peste tot am intilnit fix la fel.. Nu m-am putut intelege cu nimeni..Ce lume..Probabil ca o sa dureze ceva timp sa tot caut acul in carul cu fin..Ce vremuri cretine..Ultimii ani m-au afectat tare de tot..Imi trebuie bani..Nu vreau sa ajung la pensie sa depind de banii de la stat..Altii au familie, casa, joburi stabile..Ma fut..O sa vina ceva si pentru mine..Probabil ca tre'sa fiu mai determinat, si fara sensibilitatzi..O sa-mi fac un scop din a incerca sa ma imbogatesc, ca sa nu-mi fie frica daca o sa ramin singur..Ma gindesc daca merita, totusi, ca o viata am, si nu e genul meu sa alerg dupa bani ca decrepitii astia diformi..Sa vedem..Ce nasol e singur..Sa nu poti schimba macar o parere.. Familia e cea mai importanta..Restul sint rahaturi..

No comments:

Post a Comment