Sunday, December 31, 2017

La multi ani!

La multi ani, sa ni se indeplineasca toate dorintzele pe 2018! Ar fi frumos si daca s-ar indeplini citeva dar sa fie mari si bune, in special din cele legate de bani si de sanatate. Sa speram, si sa facem si noi cit putem de mult. Chiar, oare ce numere ies la lotto? Desi ca sa cistigi loteria trebuie un noroc chior, e pura intimplare, ca cica in general cistiga cine nu te astepti, pe cite un bilet simplu, fara variante sau alte scheme. Io cred ca tre'sa-mi repar masina, ca mi s-a congelat la minus 27 grade cit a fost noaptea trecuta, si azi am incercat sa-i dau un boost si cred ca s-a ars ceva la motor, si bateria nu reactioneaza deloc..Sa vad, naiba stie ce o sa fac, astept sa se mai incalzeasca ca mi s-a acrit de gerul de ultimile 3 saptamini, m-a deprimat. A venit o furtuna din nord, si care cica se duce saptamina viitoare..Sa se duca..
N-am plecat nicaieri ca cel mai bine si mai confortabil e tot acasa. E ora 3:41 pm acuma, in Ro e 10:41 pm.. Mai sint citeva ore si se schimba si anul, intram in 2018..Ce trece timpul..Imbatrinim..Macar sintem mai intzeleptzi..Acuma cine stie daca ce am trait, sau traim nu e doar o iluzie..Unii aduna averi, altii abia o mai tiriie, pina la urma poate ca e mai bine sa le echilibram pe toate, si sa ne construim onest fericirile..
Toate bune, si cit mai multe reusite pe 2018!
La multi ani!

6 comments:

  1. -Noul an sa iti fie presarat cu realizari remarcabile, impliniri, fericire si nu in ultimul rand sanatate!La multi ani!

    ReplyDelete
  2. La multi ani Mihaela, cu multe reusite pe 2018! Sa speram la un an cu oameni si fapte bune:)

    ReplyDelete
  3. La multi ani cu sanatate si impliniri!

    Gabi

    ReplyDelete