Sunday, December 10, 2017

Sosiri si plecari

Ultimul timp am vazut mai multe pe youtube..N-am mai putut sa vad filme, nu stiu, filmele ma irita, enerveaza, obosesc, imi dau stari nasoale de toate felurile, chiar daca sint  con siderate filme bune, pentru ca sint atit de stupide, si pline de clishee joase numa bune de spalat creierul la urangutani..Sau orangutani, nush cum se zice corect; oricum nu conteaza, ca limba are reguli schimbatoare, si na..Si aia salbatici care sar pe tine cu gramatica, de obicei nu au idei, pentru ca sint timpitzi si frustratzi..In fine.
Asa, am vazut pe youtube multe chestii cu robotzi de toate felurile, si citeva conferintze ale lui Elon Musk.. Omul asta vine cu multe chestii revolutionare..M-am gindit la multe cite a spus, si multe par de scifi, desi sint perfect real-construibile cu technologia de azi..Musk a studiat fizica si economie, si e exceptional, a cam bulversat toata lumea..E enorm de mult de spus..Ma gindesc ce presiuni enorme au pus pe el toti aia care vor fi afectati de progresul asta technic ultra-rapid..
Am mai vazut citeva filmulete cu funeraliile lui  Johnny Hallyday, foarte foarte emotionante..Pacat ca traim o viata asa de scurta..Macar de am trai-o ca sa merite, mai bine si mai interesant, cumva..

No comments:

Post a Comment