Sunday, December 3, 2017

ET

Lumea deceptioneaza de cele mai multe ori..Toate sperantzele ti se taie brusc de cam toti..Nu poti sa ai nici un pic de incredere in oricine ar fi..Si asta e doar inceputul..Pentru ca unii merg mai departe, te dezgusta pur si simplu, ca si cind si-ar face nevoile pe ceva ce era un fel de relatie..Efectiv..Foarte greu de inteles un asa comportament, care e mai mult decit dusmanos pe fatza, sau ticalos, cumva..Ramii masca, pentru ca e atit de jos cum nu te-ai fi asteptat vreodata a fi posibil..Si asta vine din ticalosie dementa, sau din prostie abisala, si oricare ar fi e la fel de blamabila..Am vazut reactiile astea din partea unor dudui, cu care am incercat sa relationez..La inceput nu am inteles, apoi am crezut ca eu sint de vina, pentru ca se repetau..Era la fel de sinistru de fiecare data..Apoi mi-au provocat pur si simplu scirba..Ca si cind as fi avut de-a face cu niste extraterestri mucilaginoshi..Yuck..Si povestea asta a continuat sa se repete..
Poate ca e totusi vina mea, pentru ca si in relatii cu barbati am avut doar esecuri..Din partea lor au venit reactii violent-agresive..Ca erau colegi, sefi, cunostintze, etc..
Nu stiu, eu sint acid in stil, si spun adevaruri destul de neplacute uneori, atunci cind adevarurile alea devin de nesuportat..Poate printre rinduri se mai pot citi niste jigniri nedorite, tot ce e posibil, si le regret..Dar ca sa spun pe fatza mizerii, asta am evitat, chiar daca ar fi trebuit sa o fac, si am evitat pentru ca asta desconsidera..
De mult timp mi-e o scirba sincera de toti..Asta de cind am descoperit ce sint, de fapt..Si de aici mi-a provenit si depresia..Daca n-as fi inteles asta poate as fi fost acelasi, constant, si mai cautator de fericiri, dar asa, am devenit mai inchis si mai intors catre un mine insumi..Pentru ca realitatea de afara e mai mult decit sinistra..Dar trec eu si peste asta..Asa cum am trecut peste multe, inainte..O sa trec si peste sila asta indusa, pentru ca mi s-a mai intimplat..Sint un supravietuitor totusi..
Uneori imi pare ca nimeni nu m-ar putea intelege, niciodata, pentru ca am stilul si valorile mele care vin din alte lumi..Sint un extraterestru, care isi cauta un drum printre alti extraterestri..Dificila treaba..

No comments:

Post a Comment