Sunday, December 10, 2017

ABBA Reunion

Societatea asta favorizeaza mediocro-prostii, pentru ca-ca-sa reusesti iti trebuie muuulta incredere in tine, iar increderea o au prostii ca au mintea goala si relaxata, si fara dubii, pe cind desteptii au doar multe idei, intrebari si mai multe, si dubii cele mai multe..Deci din start desteptii pleaca in cursa cu handicap..
Printre nenorociri, cataclisme, apocalipse  si dezastre, media mai da si cite o stire normala la cap..Cica se reuneste ABBA, la 1miliard de ani dupa ce s-au despartit..Am inteles ca li s-a propus asta mai demult, si atunci li se promisese pentru citeva concerte, aparitii, etc, 1 miliard de coco, si refuzasera..Probabil ca a crescut banetul, si na..Cred ca Agnetha nu vruse, ca se retrasese sa-si creasca copilul..Eu sa fi avut banii lor imi bagam picioarele in tot, as fi cumparat o casa/apartament (interesant/a, cochet/a, nu mare neaparat) undeva unde chiar sa-mi placa, si mi-as fi facut o viata super, as fi cautat pretini pe net, as fi aflat orice, ca cu netul esti in contact cu lumea chiar si la polul nord..Acuma na, poate te plictisesti, si de asta cauti sa mai intilnesti oameni. Cel mai fain e sa ai omul tau, ca sa-ti stearga dorintza de a mai vrea sa vezi pe altcineva, bine dar asta e cazul ideal cind te simti cel mai bine impreuna cu partenera, cred, zic si eu, imi dau cu parerea ca n-am trait niciodata cu o femeie sa stiu exact cum e..Nu ca ar fi greu sa stiu..Daca relatia ta are libertate, comunicare, ajutor reciproc, intelegere, etc, e cazul ideal, si esti fericit, nu-ti trebuie mai mult..Daca esti singur e nasol, de fapt nu e chiar asa, ca inveti sa iti faci singur propriile fericiri, cit, si cum poti, dar esti mai stabil. Daca relatia nu merge e cel mai nasol, ca poti sa te imbolnavesti. In fine.
Dupa ce am mai ascultat ABBA mi-am adus aminte de multe chestii din adolescentza, ce vremuri..Cred ca imi lipsesc de atunci curajul, nepasarea, naivitatea, si fericirea, decit..Restul nu-mi lipsesc..

No comments:

Post a Comment