Friday, December 1, 2017

Alunecari

Sint aici cum am fost atunci cind cind bilciul lumilor ne vorbea pe intzelesul de atunci..Lumile mi-au dus fiintza prin locuri..Am trait ce am vazut, si mi-am revenit..M-ai privit din lumile alea, si te-am privit..
Azi stii ca am privirile  care sa te readuca la realitate..
Ne mai intilnim uneori, eu cel care am fost cu tine, cea care ai fost, si ne place ca ne revenim, la ce eram..
Spatiile s-au reconformat cu timpurile..S-au reintors toate la acele adincimi ale fiintzelor care au fost acolo, dintotdeauna..
Am uitat ce am fost, si inca nu ne mai amintim cine sintem..Traim asa o fericire posibila..Plutim, si visam, pentru ca asa ne-am propus sa ne definim propria fericire..
Nu stii cine sint..Nu stiu cine esti..Poate nici nu mai conteaza..Lumea e oricum indiferenta..Spatziile dintre noi pare ca nu mai conteaza..Chiar daca sufletele ni se cauta..Plutim pe deasupra, ca entitatzi care nu au stiut ca, dincolo de toate, mai exista atitea legaturi nebanuite intre suflete..
Variantele din noi se mai regasesc in noi..Am trecut dincolo de tot..Desi mai simt in mine un suflet care ma cauta, dincolo de timp..Ii trimit semnale..
Sint un singuratic..Simt ca traiesc inca intr-o lume paralela..Lumea e un nimic..Nu e nimeni dincolo de cautarile mele..Incercarile mi se duc in neant..Sint eshuat intr-o eternitate ambigua..Spatziile imi sint atit de indiferente..Tu nu esti printre cautarile mele nestiute..Ai ramas un vis care imi scapa printre degete..Aluneci pe cai pe care nu le-am banuit inca..

No comments:

Post a Comment