Monday, December 4, 2017

Toamna iarna

Cacafleci in beci..Sau zgura fara dantura..Rahat pansat nedeterminat..Coaie de oaie fara zoaie..Na, asta e mizeria cotidiana pe ri-me..Mizeria mizerabililor..Ca de asta is capabili,  decit..
N-am un subect de sa scriu despre el..Mi-am propus sa bat cimpii decit..Weekendul asta a fost bezmetic, si tembel, cute-odata mai gretzos, citeodata mai zemos..Ben-gos..
Am facut ciocanele de pui cu paste cu sos de rosii, le las sa se raceasca-ca pastele mai absorb apa pina isi tripleaza volumul..Cre'ca am fiert cam mult ciocanelele, ca se desprinde carnea dupe ele, dar e mai bine asa.. Ce nume au, ciocanele, de la drums..Cre'ca se cheama asa ca seamana cu niste mini-ghioage, sau ceva.. Am pus un pachet mare de ciocanele, un pachet de 450g de paste rotini, seamana cu niste shuruburi cu filet maaaaare, o ceapa uriasa, o conzerva mare de rosii taiate, piper, vegeta, praf de cartofi, patrunjel uscat, usturoi, si gata, a iesit o oala mare..O las acuma sa se raceasca si ca pastele sa mai absoarba apa..Pe pachetul de paste scrie ca pentru ca sa iasa al dente trebe fiert 7-8 minute, na..Le-am lasat cam 20 de minute..Si am pus apa ca sa aiba si sos ca nu vreau sa fie uscate, in fine..Trebuia sa ma fac bucatar Michelin, sau ceva, ca pot sa combin retzetele..Am terminat vinul pe care l-am luat vineri..E fun cu gatitul, ca poti sa faci ce combinatzii vrei, ca e pentru tine, iti faci exact ce-ti place..Ar trebui sa invat mai bine cum e cu spice-urile, ca acuma pun doar piper, dar le vad eu, pe traseu..As putea sa fac mincaruri super-gustoase, ca am prins unele secrete din mers..Sa vad cum au iesit pastele acuma, si o sa mai gatesc chestii interesante..Vad si cum ma simt pe viitor, ca pina acuma nu prea mi-a fost bine, mai mult psihic, pentru ca a trebuit sa am de-a face cu niste exemplare de alea instabile si fara scrupule, dar imi revin eu, si o sa..De fapt tot timpul asta l-am folosit ca sa invatz alte chestii pe care nu le stiam, sa ma completez cu atitea, din varii domenii..Mai am de invatat, normal, dar acuma parca am o alta stabilitate..Imi pare rau ca sint singur, si nu am gasit inca partenera de drum lung..O sa apara si ea, cred..
Azi e luni..Alta saptamina incepe..Sintem deja in iarna calendaristica, dar inca in toamna astronomica..Ziua scade pina la solstitiu, pe 21 decembrie, dupa care  incepe iar sa creasca..Vin sarbatorile..Na, e perioada de baut, mincat, digerat..Atentie la calorii, nu mincati multe porcarii, si dati dulciuri la copii..Veni vidi vici.

No comments:

Post a Comment