Wednesday, December 27, 2017

Harta emotiilor

Ca sa reusesti ceva trebuie sa iubesti acel ceva, pentru ca reusita cere multe de tot, lucruri si eforturi si sacrificii chiar pe care trebuie sa le faci, si care iti plac sau nu..Lucruri pe care daca nu le-ai face nu ar aduce reusita aceea pe care ti-ai propus-o, pentru ca reusita e un intreg format din toate, si are nevoie de toate..Si de asta ai nevoie sa o iubesti neconditionat, pentru ca iubirea iti da toata energia necesara..E simplu asa in teorie..Dar e frumos, cred, pentru ca te conectezi iar cu iubirea aceea din adincurile fiintzei tale..
Acuma reusita aceea poate fi ceva de la simplu la complicat..Mie mi-au placut cautarile..De fapt nu mi-au placut ele in sine, pentru ca cer efort mare, ci m-a atras posibilitatea unor raspunsuri la intrebari, ca sa inteleg mai bine ceva misterios..Si ca sa-mi mentin mintea antrenata, sa nu rugineasca..
Un post scris aici mie mi se pare o reusita, pentru ca nu pot sa scriu la comanda, ci cind mi se aduna in cap niste idei sau ginduri, sau trairi profunde, si intre care exista o legatura, legatura care e si ea de la inceput, sau construita..
Textul e un tren de cuvinte, si astazi se scrie mult, doar ca putine texte au intelesuri pe care sa merite sa ti le apropii de suflet..Cele care au devin opere clasice, si traiesc in constiinta colectiva ca avind valoare..Restul dispar destul de repede..Nu stiu daca posturile mele au valoare cit sa merite sa ramina stabile in memorie, dar stiu ca un post scris e pentru mine o mica bucurie..Si mai e si un fel de document, sau ca o harta a emotiilor mele din momentul cind l-am scris..

2 comments:

  1. Iti doresc ca anul 2018 sa iti aduca sanatate, clipe minunate si vise realizabile!! La multi ani,Florin!

    ReplyDelete
  2. Multumesc frumos, iti doresc sa ai in Noul An cit mai multe si mai bune, asa incit sa fie 2018 cel mai bun an din toti cei de pina acum! La multi ani tie si familiei tale, si tuturor prietenilor!

    ReplyDelete