Sunday, December 3, 2017

Sensul stralucirilor

Azi e o zi absolutamente speciala..Nu pot sa explic de ce; poate pentru ca e o parte temporala din existentza unei lumi speciale, dintr-un univers special, in care eu sint aici, si ma uit imprejur cautind sa inteleg ceva, din ce vad..De fapt noi sintem fiintze speciale, noi toti, pentru ca avem suflete  artistic elaborate, a caror partziala descoperire creeaza emotzii in alte suflete artistic elaborate..
Azi mi-am propus sa ma gindesc la lucrurile cu adevarat importante, si care se cam opun cu tendintzele grav-intunecate..Azi m-am gindit la luminile din suflet, oricare, oriunde, si oricum ar veni, cele autentice care ne construiesc si determina fiintza si in ale caror vibratzii traim, de fapt..Pentru ca absolut toate laturile sufletului deriva din acel orbitor din care ne-am nascut, si tot ce am trait au fost variante din universuri paralele posibile..Si inteleg, dupa atita timp catacombic, ca si intunericurile sint de fapt lumi inchise care plutesc pe un ocean format din straturi de energie latenta..
Intunericul, de fapt, exista in sine, pentru ca e raportat la lumini..Noi traim pe o planeta in care energia vitala vine de la lumina unei stele..Toata viata, toata evolutia fiintzelor a venit de la lumina..Toate conshtiintzele adunate au inteles ca exista datorita luminii, si de aceea au construit din soare un zeu suprem..
Viata e lumina pura..Si vietile noastre au culorile spectrale: rosu, orange, galben, verde, albastru, indigo, violet, adica rogvaiv..Iar sufletele noastre se mai plimba prin culori..
Daca sintem, e pentru ca am fost afectatzi de straluciri, cindva..Si continuam sa fim pentru ca mai cautam sa le intzelegem sensurile..

No comments:

Post a Comment