Friday, March 2, 2012

Intre


Timpul e egal cu el insusi..E simetric si globalizator..E privirea de sus, cumva, care echilibreaza detaliile..
Noi am fost tot timpul cautatori de simboluri..Am gasit, si am aranjat piesele in puzzle..Am ajustat, pe cit am putut micile noastre nemarginiri, ca sa fie in limitele frame-ului..Am mers pe drumurile busolei..
In stinga e un reper colorat, in dreapta 2..In fata un zid transparent, inapoi o iesire..Sus e un salt, jos, o cadere spre trecut..Merg inainte..Analizez ce sint, si cum pot trece prin zid..Ma izbesc, socul ma recompune.. Am alt mozaic de posibilitati....
Viata ne e un sir de treceri prin ziduri..Un sir de determinari, ginduri, si reusite..Sau nereusite..Viata e un joc fara scop..Doar cu atingeri, sau apropieri..Ale limitelor..Apropieri infinit mici..
Vezi, lumile mele au ramas, la fel..Daca vrei, te poti imprieteni cu ele..Bine ai venit in Alpha..

No comments:

Post a Comment