Thursday, March 8, 2012

Relativ


Visul mi se invirte printre celelalte visuri...Sintem inchisi in cercul cercurilor lor..Cite optiuni mai am?
Fiecare spera la idealul propriei eliberari..Si merge pe drumul proiectat dinainte..Ce ironie..Ce dinti ne arata o soarta care rinjeste perfid, crezind ca anticipeaza tot..Ce porcarie e in toata monstruozitatea mintilor lor strimte..Ce putin, de la promisiunile lor umflate..
Am vazut o poza cu tine pe un hol..Dupa ce iesisem din depresii, si mai simteam, pe creier, urmele dinozaurilor..Am vazut un zimbet strimb, naiv, si fara noima..In lumea asta ruinata..Un zimbet ca o grimasa fara sens..Ca o resemnare..Pentru ca nu putea evada de aici..O figura exacta, rasucita, ca un punct intors pe harta lumii asteia schizofrenice..O clipa am stiut ca..Si tu?
Mi s-a acrit de criteriile lor ridicole..Am simtit tot..Daca calc peste tabu-urile lor, ce va fi? Daca as folosi monstruozitatea lor ca model de disecat, in laborator, as putea demonstra ceva? Poate ca nu..Mai bine ma izolez, si imi continui sa construiesc lumile mele paralele..
Un zimbet face cit o mie de imagini, care fac cit 1000 de cuvinte, care fac cit..

No comments:

Post a Comment