Friday, March 9, 2012

Privirile de atunci..


There were times when I gave myself away, and didn't care of arounds..Am avut vremi de treceri spre sublim, de urcari line, sau de decolari..De zbor autentic cu viteze hiperluminice..Vremi-felii-de-timp, de vazut ce fabuloasa e lumea, cu toate detaliile ei infinit mici..
Peisajele se misca..Imprejururile se schimba, ca intotdeauna..Trec luind cu ele clipe, si momente, si amintiri.. Se apropie, se indeparteaza, se rotesc..Au rotatii care seamana cu cele ale stelelor, noaptea, imprejurul stelei polare..Au translatii cu viteze schimbatoare..Alearga spre punctul de fuga al perspectivei, cum alergam noi spre idealuri naive..
Tu, cine esti? Ce drumuri ai strabatut sa ajungi pina la punctul de intilnire? Ai luat si lumile cu tine? Ce mai ai prin buzunarele memoriei? Cit ai ramas din cel ce a plecat in calatorie? Da, stiu, nu trebuie sa pun intrebari personale..Scuza-ma..Am avut un acces de sinceritate..Am vrut sa te privesc direct, si sa uit de conventiile sociale..Am intrat in primavara, si am uitat..Scuza-ma..Stiu ca trebuie sa pastram o distanta-tampon..De la care sa observam jocul ochilor care absorb forme, si culori..Si al mimicilor calculate..Stiu ca, dincolo de toate, sintem sinceri..Si speriati de atitea reguli sociale..Si insingurati..Cu eurile blocate, cumva, ca sa evitam suferintele ce vin cu orice experienta, fericita, sau nu..
Semanam, sa stii..Vrem la fel de mult sa ne regasim..Vrem sa cunoastem sufletele pictate de priviri..Vrem sa vedem culorile starilor..Vrem sa ne simtim..Cum gindim, si visam..Pe cit posibil..
Sensibilitatile, si ele, ne seamana..Chiar daca nu vrem sa recunoastem, pentru ca ne credem atit de unici si valorosi..Bine, acum vine primavara, si explodam in verde si lumini..Traim un extaz al revenirilor, de dupa abstractul adus de frig..E firesc, pentru ca ne intoarcem la sperantze..Chiar, poate acum ar fi fost mai bine sa fie Craciunul, pentru ca acum, de fapt se naste, din nou, natura, asa ca Jesus..El s-a nascut fara probleme, intr-un fel divin..Ce noroc pe el..Nu a trecut prin dureri, asa ca noi toti..Adica le-a intilnit, dar le-a privit, asa, pe deasupra..Pentru ca era altfel, na..Dar, sa revenim..Noi, acum, traim revenirea sperantzelor..
Sintem frumosi..Tu esti la fel de frumoasa..Eu, nu..Dar aspir sa-ti cistig increderea..Ai lumile mele la dispozitie.. Stii ca am fost intotdeauna optimist si deschis..Si ca am vrut sa fim aproape..Cit sa ne conectam lumile..Cu toate culorile posibile..Aduse, pentru noi, din tablourile amintirilor..
Am pus pe blog pozele amintirilor mele, care nu stiu cit sint de frumoase..Dar mi-au venit de dincolo de timp.. Dincolo de vieti, de oameni, de mentalitati, de eu-ri..Care chiar au existat, si m-au facut, sa fiu, intr-un fel, ce sint..Sint fost elev de LVA, si mindru de ce am devenit..Datorita timpului lor..Si al meu..

No comments:

Post a Comment