Sunday, March 18, 2012

Culorile timpului

Ceva are sens daca are origine, directie, si obiectiv..Cel putin, matematic..Acel ceva e denumit vector.. Foarte multe marimi reale au atasate vectori..Sufletul, si el, poate..Dar el nu e asa de real cit sa poata fi cuantificat..El intra pe alta scara de evaluare..
Lumea ne-a observat, asa cum am observat-o si noi..Am pastrat distantza-tampon fata de ea, cit sa avem un spatiu de incercare, si de test..Am experimentat tot..Am reusit, am esuat, si am continuat..Ne-am construit instrumentele de laborator unul cite unul, dupa ce am testat toate variantele posibile..
Am trait intre mai multe tipuri de societati, si de aceea sintem circumspecti, si atenti la miscarile dimprejur.. Cind emigrezi iti asumi sa te duci intr-o lume necunoscuta..O iei de la capat..Inveti cu viteza, in citiva ani, tot ce ei au invatat de la nastere..Treci prin tot, te reinventezi ca cetatzean, iti asumi, si continui..Plutesti, de fapt, intre lumi..Si trebuie sa performezi..Ceva ce nu stii ce, intr-un fel nestiut inca, printre straini..Dar inveti..Inveti sa accepti chestii incredibile uneori..Incredibile pentru ca sint ALTFEL..Dar, mai bune, mai avansate, mai perfectionate, si mai elaborate..Si, in ecuatia asta a schimbarilor, mai uiti de tine, si inveti sa privesti inainte, si sa faci pasi mici, si siguri..Esti pe drumul tau, spre a deveni un om al acelor spatii..
Nu e o retzeta verificata cum ar trebui sa te schimbi, ca sa te adaptezi..Fiecare o face pe cont propriu..Dar fiecare stie la ce sa se raporteze..Si invata sa devina..Totul se face cu un efort urias, dar care iti aduce, pina la urma, satisfactii la fel de uriase..Fiecare isi are povestea lui, traita in felul lui..
Societatile evolueaza cu viteze diferite..Noi le urmam..

No comments:

Post a Comment