Wednesday, March 7, 2012

Expozitie


Sint un trecator prin lumea asta..Sint in aceeasi masura obisnuit, pe cit sint de neobisnuit..Am lumile mele, am valorile mele, am gindurile si grijile mele..Am avut noroc sa trec prin niste experiente absolut extraordinare..Am vazut o lume ipocrita cum a explodat, am vazut cum au cazut mastile, fardurile, si aparentzele, post-dictatura..Am vazut prostie bazala, fundamentala, dar si subtilitati de gindire, vis si imaginatie absolut divine..Am supravietuit unei experiente foarte dure, ca emigrarea..Din toate punctele de vedere sint obisnuit, nu sint exceptional..Caut echilibrul, si stabilitatea, caut sa balansez experientele zilnice, ca sa nu inebunesc..
Fiecare are talentele, capacitatile, aptitudinile lui..Eu sint o fire curioasa, si daca am studiat mai adinc unele lucruri, a fost ca sa le inteleg..Imi place sa descopar invizibilul, si sa asez totul pe o scara autentica de valori.. Imi place sa caut idei, sa vizualizez concepte, sa gasesc legaturi inedite intre notiuni aparent comune..Imi place sa ma arunc in mistere, si sa incerc sa construiesc ipoteze, si posibile explicatii..Imi place inaltul, pentru ca imi da senzatia de libertate..Imi plac trairile profunde, si socul unor valori, pe cit pot sa le inteleg..Imi plac multe, si, in aceeasi masura imi displac multe..Sint la fel cu cel de acum 10, 20, 30 de ani, doar ca mai "baricadat" in propriile mele determinari..
Cu toate constringerile cotidianului, in mine cred ca, inca, sint liber..Cel mai bine e sa te raportezi la adevar..Chiar daca te loveste, adevarul e totusi sincer, si direct..Cu el alaturi te simti mai bine..Stiu ca sintem subiectivi, pentru ca asa e natura noastra..Trecem prin tot felul de stari..Dar, oricum, si orice ar fi, ne intoarcem la adevar..El e acolo, intotdeauna, stabil..Ne invirtim in jurul lui, ca satelitii..Pe tot felul de traiectorii..
Si inca ceva..Pentru cele care ne fac viata uneori un paradis, alteori un iad, LA MULTI ANI, si sa vi se implineasca toate dorintele posibile si imposibile, alaturi de cei ce va merita..

No comments:

Post a Comment