Friday, March 9, 2012

Aici..



Locul, e la fel..E maturat de priviri nestiute..Si-a pastrat contururile, si culorile..Aceleasi armonii..Si aparentze..Tocit, de atitea treceri..
Vezi, am crezut la fel..Ca vom schimba lumile lor blocate..Ca vom deveni alte eu-ri..Daca ma intrebi acum cine am fost, si cine sint, habar n-am sa-ti spun..O varianta printre ei..Sau ceva..O transformare a ceva, spre altceva..O figura cu contururi adaptabile, si culori imprumutate..Un fel de nestiut, o varianta de la, spre la.. O privire colorata, privind la culorile lumilor..
Ma vezi, deci exist..Te vad, deci te percep..Sintem un compromis..Eu, tu, noi..Ceilalti..
Imi plac armoniile..Nu am putut sa vad lumea altfel..Zeii au fost de acord, cumva..
Cine vine sa ma asculte, si sa ma creada? Cine inchide zgomotele lumii, si uita de minciuni? Cine ma mingiie, si mai crede ca pot iubi, ca in inceputuri? Cine mai crede in ce credeam, atunci? Cine ma face sa uit de intuneric? Cine ma determina sa fiu eu, la fel cu cel ce eram? Ce egoist pot fi, uneori, cind vreau sa cred in iluzii..Azi sintem, doar, aici..Lumea, inca, danseaza pe aceleasi ritmuri..Ce prost sa fiu, sa cred altceva..
Eu nu pot fi tu..Tu nu poti fi eu..Intre noi ar putea exista un compromis intre lumi..
Erotismul e o apropiere, sau doar un blamabil? Stii ca mi-e atit de scirba de prostia cotidiana..Am ramas la fel, sa stii..

No comments:

Post a Comment